Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik zou willen weten of ik een map kan beveiligen dat je er wel in kunt gaan zien maar het niet kunt verwijderen alleen als je het pas woord weet


pc beschrijving

xp home
3gig ram
750 gig hdd
3.00 ghz
asus moeder bord
dual core
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gevonden, het is bijna hetzelfde dan in vista.
Plaats om te beginnen de mappen die andere gebruikers niet mogen kunnen weggooien in een apparte partitie (ik nam de hele xp partitie op mijn systeem).
Rechtsklik op de partitie en kies onderaan 'eigenschappen'
Ik maakte een account met de naam 'test' aan (afbeelding 2) en heb alles geweigerd voor de partitie.
Als ik nu met deze teseaccount inlog kan hij niets in deze partitie weggooien.
Je kan zoals je ziet alle machtigingen appart instellen, dit werkt volgens mij alleen op de hele partitie en kan niet per map afzonderlijk.
Ik zou zeggen, experimenteer er wat mee.
Ik kan je enkel de stappen geven om de machtigingen aan te passen.
 
ja maar het is voor op mijn externe hdd dat ik het nodig heb want die stond vol met progs en ik leen ze uit ik krijg ze terug en ze hadden in de plaats van te kopeeiren hebben ze geknipt en ja dan ben ik het kwijt en het is lomp van da elke keer terug te downloaden he snap je
 
Op usb stick zetten en schrijfbeveiliging aanzetten dan.
Zeg dat ze een stick meebrengen en zet de programma's er op, of geef de downloadlink door via email dat ze zelf downloaden.
Nu laat je met je voeten spelen en dat is dom.
 
neen ik laat nit met mijn voeten spelen maar ik zal eens zoeken wat ik er van vind voor te beveiligen als ik iets heb gevonden dan laat ik nog wel iets weten
kun je even nog is gaan zien over mijn andere vraag op de forum de titel is mijn pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan