Heb gisteren reactie van hen ontvangen met de raad malewarebytes te verwijderen, een extra programma te draaien om alle resten te verwijderen en na heropstart de nieuwe versie te installeren.
1: Malewarebytes is gewoon niet met uninstall te verwijderen, ook de map in prog files niet. Heb dan de map een andere naam gegeven en plots kon ik die wel wissen. Heb het register opgekuist en hun programma dat alle resten van malewarebytes wist gedraaid.
2: de link gestart die de versie 3 moet installeren, die terug werkt en alle updates uitvoert.
3: Na heropstart computer...................foutmelding services malewarebyte werkt niet......................
4: beslist om voorlopig met een oudere versie verder te doen, terug al die rompslomp doorlopen om versie 3 van de computer krijgen, oude versie opgestart............of toch geprobeerd, want oude versie wil niet meer installeren.
5: terug versie 3 geïnstalleerd.
Als ik in services de malewarebytes afsluit en heropstart, malewarebytes ook heropstart, krijg ik de foutmelding, maar in de achtergrond draait het programma nu wel.............tot ik de computer heropstart.....
Is er iemand met zelfde problemen, of hier een oplossing voor kent?