V
Verwijderd lid 9940
Gast
Beste mensen, ik zit met een hulpvraag. Als ik een back-up maak, dan slaat mijn laptop ze direkt op in het WinRar inpaksysteem. Open ik mijn back-ups op de laptop dan zie ik allemaal WinRar mapjes met de gemaakte datum van de back-up. Je zou denken daar zitten dus mijn bestanden in. Nog niets aan de hand. Maar als ik dan zo'n mapje probeer te openen dan zie ik dat ik ze wel kan openen maar dan zie ik telkens een lijstje met icoontjes die niet meer te openen zijn. Een hulpscherm zegt dan: Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegegven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel koppelingen in het configuraratiescherm. Nou ik kan doen wat ik wil maar het lukt me niet. Ik dacht als ik een bacj-up maakte dat ik dan gewoon mijn documenten weer terug op zou kunnen roepen maar dat is niet het geval. Ik heb het ook al eens geprobeerd met een ander inpaksysteen 7 zip, maar ook dan lukt het niet. Soms open ik een Winrarmapje en dan zie ik bijvoorbeeld weer dat het document onder zijn eigen icoontje, b.v. word of ppt maar dan staan er met dezelfde benaming ook weer icoontjes onder (blco vierkante vlakjes) die ik niet openen kan. Wie o wie kan mij helpen met de stappen die ik moet zetten om op een envoudigere wijze een back-up te maken.;!