Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
ik heb een probleem met mijn mail.
een vriend van mij stuurt een mail met een bijlage(bestand)naar mij,tot daar niks aan de hand,maar
als ik mail open doe klik op bestand om te openen,krijg ik niks van zijn bestand te zien maar gaan er foto,s open die op mijn pc staan.voor mij en mijn vriend een groot raadsel.hij heeft foto,s van mij niet op zijn pc staan.
is wel bangelijk.
ik heb windows 10.
foto,s heb ik overgezet van mijn kodak naar mijn pc.
 
heeft hij je dan meegedeeld wat deze bijlage was !
wellicht dien je deze eerst te downloaden om deze daarna te openen .
kun je niet met rechts op deze bijlage klikken om deze op te slaan !
 
ja ik weet wat in mail staat,contact gehad met hem,maar hoe kan het dat er foto,s van mij tezien zijn
als ik zijn mail open doe ,ook met zijn mail te downloaden,geprobeerd met microsoft outlook als met telenet webmail,telkens foto,s van mij.
 
hoe dit kan .. wel gebruiken jullie beiden Skype , Gmail of OneDrive .
waarschijnlijk werken jullie beiden dan ook nog met het Microsoft account ...
heeft 1 van jullie dan op de andere zijne pc ingelogd met zijn eigen Microsoft account .. ( vermoedelijk wel !)
 
wat gebeurd er als je op dat bestand rechtsklikt en opslaan kiest dan kom je in een map terecht waarschijnlijk de map waar jou fotos staan en zie je daarom jou fotos

daar moet je dan kiezen waar je of in welke map je het bestand wil opslaan
 
nee hij dient met rechts op dit bestand te klikken en "opslaan als " te selecteren ...
afhankelijk van wat het bestand is zou ik eerder aanraden om deze op te slaan in de map downloads .
daarna rechts klik op dit bestand en je kies dan "openen met "
aangezien ik niet weet over welk bestand het hier gaat kan ik je nu ook niet meedelen met wat je deze dient te openen .
 
probeer dan eens opslaan en als je in die map komt aan de linkerkant bureaublad te kiezen om het meegestuurde bestand op te slaan

Knipsel.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan