Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mail (telenet) ingesteld zoals op mijn tablet en smartfone.
Gevraagd om de mail binnen te halen bij beschikbaarheid.
Als ik het mail programma op start moet ik manueel binnenhalen, en soms geeft hij de eerste keer een foutmelding. Nadien gaat het goed. Als ik een mail verstuur naar een adres van mij loopt hij onmiddelijk binnen. Staat mail niet op het scherm dan niet. Heb al geprobeert met alle 15 minuten nazicht, maar ook dan haalt hij niks binnen.
Bij telenet geen ondervinding met windows 10 (toch wel spijtig) en ook geen meldingen binnengekregen.
Zou dit een kinderziekte zijn of is het alleen bij mij.
Kunnen mensen met telenet eens hun instelingen doorgeven?
Bedankt
 
Hier is het mij ook nog niet gelukt om met dat nieuwe mail programma mijn telenet mail en mijn Gmail aan de praat te krijgen. Maar ik heb vandaag gezien dat in instellingen, pc instellingen, standaard apps geen mail in stond. heb dat daar nu aangepast en hopelijk lukt het mij nu wel, maar ik kan het nu niet testen, heb momenteel geen vast internet tot 10 Augustus. Dus alles met de gsm.
 
het lukt hier ook niet echt ...het toevoegen van andere email accounts steld niets voor maar blijkbaar kunnen deze niet synchroniseren ...bijgevolg komen mijn contacten , mails niet door .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan