Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag,

Ik heb op het gmailaccount van mijn echtgenote volgens de gmail/help/instructies ingesteld dat alle post van haar wordt doorgestuurd naar mijn gmailaccount. Hoewel alles correct is ingevuld wordt er geen enkel mailtje doorgestuurd. Op het forum van gmail vind ik helaas geen oorzaak en/of oplossing voor dit probleem. Wie helpt me uit de brand? Bij voorbaat dank.

Harrij Smit
 
Ja, de verificatie mail op mijn account ontvangen, op de link geklikt en daarna bevestiging hiervan op mijn account ontvangen. Op het account van mijn vrouw staat nu ook de mededeling dat haar post aan mij wordt doorgestuurd.
 
Ik heb dit vooraleerst getest door vanuit drie verschillende accounts van mij vanaf mijn gmailaccount testmails naar haar account te sturen. Die mails werden door haar keurig ontvangen, maar NIET aan mij doorgestuurd. Omdat ik veronderstelde dat deze mails van mij misschien niet werden doorgestuurd omdat de laptop van mij en die van mijn vrouw via dezelfde router, de wifi bij ons thuis, loopt, heb ik vervolgens afgewacht tot ze mail van anderen kreeg. Die werden echter ook NIET doorgestuurd naam mijn gmailaccount.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan