Windows 11 LNG bestand

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi;

Ik heb everything gedownload en er zit een lng bestand bij, ik had het opgezocht en ik vond dat je dit moest openen met adobe acrobat of kladblok, geen enkele van de twee doet het, ik heb verder gezocht en vond dit

1736110066364.png
welke neem ik het best aub

groetjes

Marcel

Geen enkele.
Everything.lng = LaNGuage = taalbestand.

1736121366583.png

Waarom bestandsextensies in een veilig bruikbaar programma(map) uitpluizen? Heeft toch weinig zin?
(Niet slecht bedoelt, vraag het me gewoon af... Kan een hobby zijn als een andere...)

Laatst bewerkt:
Een mens mag toch iets bijleren niet.
Nu weet ik dit ook weer, zelf opgezocht
Het is een taalpakket dat wist ik, ik wou gewoon de inhoud eens zien.

Maar ik weet nog geen antwoord met wat het te bekijken.

Greetz

M

Zoals ik al zei: wrs zal geen enkel van je geliste, of andere, programma's dit standaard openen.

Sommige LNG bestanden geven idd inhoud als standaard tekst weer in een tekst viewer of editor.
Andere kunnen proprietary zijn, een bestandsformaat gebruikt door de ontwikkelaar v.h. programma en zal je niet zomaar leesbaar kunnen openen.
Een programmeur doet daarmee wat hij wil zodat er heel veel bestandsextensies zijn die je niet zomaar kan openen.

Het kan ook zijn dat gewoon op een bepaalde manier ingepakt is, of encryptie...
(Denk dit een binair bestand is.)

Vandaar mijn vraag... Als het geen standaard formaat is, weinig zin verder te zoeken.
(Tenzij je kan uitdokteren hoe het aangemaakt/geprogrammeer is, welk formaat, eventueel decompileren etc...)

op het forum van deze tool staat:

The Everything.lng file uses bz2.
However, it's not one simple file stream.
The header is the first stream and more bz2 streams follow, one for each language.

Vertaling :

Het bestand Everything.lng gebruikt bz2.
Het is echter geen eenvoudige bestandsstroom.
De header is de eerste stream en er volgen meer bz2 streams, één voor elke taal.

Laatst bewerkt door een moderator:
LNG bestand zijn vaak (mits niet encrypted) het beste in te lezen met Notepad ++ (zie #4)
krijg je abacadabra op het scherm kan je nog qt linquist proberen.
Deze opgebouwde bestanden moeten dan wel QT strings bevatten.

1736279725827.png

Terug
Bovenaan