Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi allen,
ik heb een vraagske,
ik heb onlangs in de Colruyt (was toevallig) een DVD +- writher gekocht van Philips, met Light scribe functie..
was net geen 40 € maar mijn oude cd writher werkte nie goe meer dus was aan vervanging toe.

daar zat een cd bij van Nero, met light scribe mogelijkheid.
MAAR!!, heb da geinstaleerd (wel 8 keer want er werkte iets nie) en uiteindelijk ging het toch.
enkel ik had nergens in diene Nero de mogelijkheid voor Light scribe.
ik heb al gezocht via google naar light scribe , en de site van light scribe zelf gevonden.
een update en test software voor 15 dagen.

nu vind ik da wel wa stom dat ik een nieuwe DVD writer koop met Nero software waarvan de helft nie werkt, en de belangrijkste functie nie kan vinden, enkel hetgene dat ik vond maar voor 15 dagen op proef.

weet iemand raad.

het is wel een lange post, maar ik hoop dat ge begrijpt wat 't probleem is.

alvast bedankt.
 
alvast bedankt voor de reaktie, ik heb het al opgezocht en heb enkele downloads gedaan via de site van light scribe, ik ga binnenkort zulke cd's en dvd's halen waar ik dat eens kan op proberen.

als't nie lukt kan ik nog altijd er een label opplakken.
 
Probeer ook eens deze software < ACOUSTICA CD & DVD
LABEL MAKER met light scribe functie > er is een probeerversie voor 15 dagen. Ik gebruik deze software uitsluitend om light scribe labels te branden en het werkt prima ! Of deze < Surething cd labeler light scribe > er is eveneens een probeerversie.
Veel geluk ! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan