Software Ledenbeheer pakket

Ik ben op zoek (voor een non profit organisatie) naar een programma waarin uiteraard leden kunnen bijghouden worden, lidgelden bijhouden, eventueel bijdragen voor dagtrips, kosten kunnen bijgehouden zoals bvb de prijs van een bus voor dzgtrips, eventueel ook deeltje waarin sommige leden kunnen bijgehouden worden als een formulier willen als ze een vrijwillige gift zouden…
 
Ik heb door de jaren heen verschillende gemaakt van eenvoudig tot moeilijk..
Alvast 3 voorbeeldjes.
Dit zijn voorzetjes.
 

Bijlagen

  • Ledenadministratie.zip
    118.5 KB · Weergaven: 40
  • Ledenadministratie(enkel).zip
    95.7 KB · Weergaven: 25
  • Ledenadministratie(v2).zip
    224.6 KB · Weergaven: 25
De eerste nl. ledenbeheer.be werd ons ook al aanbevolen door Sport Vlaanderen, maar is te weinig aanpasbaar aan de specifieke vereisten van onze sport (sportduiken).

Alternatieven die ik heb bekeken kosten teveel geld voor een sportclub in deze barre tijden...
 
Philip V,
Als je mij laat weten welke velden je ledenbeheer moet bevatten kan ik wel iets verzinnen.
Ik duik al een paar jaar niet meer maar ben CMAS 2* instructeur geweest op de Nederlandse Antillen, ik ken een en ander van sport duiken, het zal voor mij geen Chinees zijn.
 
Zeer bedankt voor het aanbod, maar mijn interesse gaat eerder naar een platform dan naar een database.
Vanuit mijn achtergrond is het schrijven van een applicatie als database, inclusief automatisatie voor mij ook géén enkel probleem.
Het zijn vooral de integratie met communicatie, mailing lists, facturatie en banking etc... die mij ev. zouden charmeren.

Maar géén erg hoor - ik trek al 20 jaar behoorlijk mijn plan met die administratie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan