laptop start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heren,
weet er iemand een oplossing voor mijn probleem?
de laptop waar vista op zit wil plotseling niet meer opstarten, als ik het opstart krijg ik een melding user profile kan niet aanmelden, "hard disc locked enter use a password"
de laptop is van Packard Bell.
weet iemand wat ik moet doen?
b.v.d.
okki
 
er is een wachtwoord ingesteld, alleen nu kan ik windows niet meer opstarten.
daar werkt het wachtwoord niet meer en we hebben geen wachtwoordhersteldiscette, ik probeer al allerlei wachtwoorden.
weet je isschien hoe ik die kan omzeilen of veranderen?
 
waarschijnlijk dien je je bios batterij er uit te halen om het bios wachtwoord te verwijderen ....
echter heb ik je de vraag of je ook nu in de bios kunt geraken ... indien zo kun je daar de optie om je bios wachtwoord in te geven bij het opstarten gewoon uit zetten !
vermeld eens de voledige gegevens van deze Packard Bell
 
beste mensen,
bedankt voor de hulp maar helaas geen resultaat!
allerlei w.w. geprobeerd maar helaas, en ook user w.w. in bios wijzigen helpt niet of uitzetten, systeem blijft vragen om w.w. en geeft als hulp, prinses, ons onbekend!
hoe kan ik de bios batterij er uit halen, ik kan namelijk wel in bios?
verder zijn dit de gegevens van de laptop die ik nog weet: Packard Bell Easy Note Intel Pentium Dual cpu T2390 1.86 GHZ en meer weet ik niet want ik kan niet in windows.
bij voorbaat dank
 
je vermeld als nummer T2390 echter zijn we daar niets mee ...
je dient ons het Packard Bell nummer te geven zoals in dit voorbeeld Packard Bell EasyNote BG45-U-042
 
blijkbaar is er geen ondersteuning meer voor de packard bell easynote alp ajax c3 in elk geval op de support site word dit model niet meer vermeld .
indien je de handleiding nog in je bezit heb kun je deze eens na lezen hoe je het bios batterij kunt verwijderen .....doordat je effe het bios batterij verwijderd zal ook het bios ingestelde w8woord verwijderd worden ..
indien jij je dan kunt aanmelden in de veilige modus om een nieuw gebruikers account aan te maken met dezelfde rechten dan zou je al je bestanden nog kunnen benaderen ...
echter gezien dat je vermeld Vista te gebruiken geef ik je de raad om te overwegen om naar de windows8 over te gaan...daar na de xp ook de vista word stop gezet .
 
Er is één ding aan dit bericht wat ik raar vind. Als er de melding komt "Hard disk locked, enter user password", dan denk ik aan een low level (BIOS) hard disk wachtwoord. Maar je zegt ook, "User Profile kan niet aanmelden". Dit is een typisch Windows issue. Start de laptop nog op tot in Windows? Of krijg je voor het laden van Windows (zwart scherm ed) deze melding?
 
ik ben even de weg kwijt, mijn probleem is: ik kan de laptop opstarten en dan kom ik bij het windows opstartscherm waar ik het gebruikerswachtwoord in moet vullen om windows op te starten en daar kom ik dus niet meer in.
de laptop vraagt om een w.w. en die zijn we kwijt, de bij ons bekende wachtwoorden werken niet meer en als geheugensteun geeft hij aan "prinses" ons onbekend.
ik kan wel in het bios komen bij het opstarten!
Ik kan denk ik wel Vista opnieuw installeren vanuit de bios maar dan zou ik "dacht ik" alle bestanden kwijt zijn, dat is niet de bedoeling.
Ik weet dat er mogelijkheden zijn om met gebruik van programma's het wachtwoord terug te halen maar dan moet je al in windows zitten en dat is het probleem.
ik hoop dat je hier meer aan hebt.
m.v.g.
 
het gaat hier over het gebruikers w8woord is deze tevens ook de Administrator ?
indien zo doe je eens het volgende zoals geschreven staat ...

Start de computer op in veilige modus zonder netwerk mogelijkheden .
Nu gaat het zwarte scherm scrollen ..
Het kan tot 5 minuten duren naargelang de computer ,niets om je ongerust te maken dus .
Als je een scherm krijgt met meerdere login's dan kies je voor de administrator.
Je komt nu in een zwart desktop maar als het niet zo is typ u cd.. dus cd +2 punten.
Nu moet het zo staan c:\windows>
typ nu explorer.exe
Uw desktop komt te voorschijn en u kan de voorste venster uitschakelen door op X te klikken.

Ga nu naar start>dan configuratiescherm>dan naar je gebruikersaccount
Klik daarop.
Selecteer hier dan het login dat beveiligt is met het w8woord en kies wachtwoord wijzigen.
Laat alles leeg.( dus je gaat hier niets invullen )
Klik op wachtwoord wijzigen.
Start de computer weer op.
 
ik ben nu zo ver dat ik geen gebruikerswachtwoord meer nodig heb.
nu krijg ik de tekst bij het aanmelden"de sevice user-profile-service verhinderd het aanmelden.
gebruikersprofiel kan niet worden geladen"
ik heb in de veilige modus gezocht naar gebruikersprofiel en daar zie ik de gebruikersnaam met de gebruikte hoeveelheid ruimte maar verder vind ik niets.
in de veilige modus kan ik wel verder.
hoe nu verder?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan