laptop start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

blikkedoos

Gast
de pc keert telkens treug naar het scherm van...in veilige modus opstarten,en die andere opstart mogelijkheden maar na 30 sec.keert hij telkens terug naar dat scherm,ook als ik kies voor opstarten in veilige modus het is een acer en windows xp
 
ik heb 3 disken disk1bootable(systeemcd rev 2.0 ) de 2de recovery cd en 3de ook recoverycd ik heb dan de 1ste eringestoken dus de bootable en die vraagt dan al voor al de gevevens op een andere partitie te zetten en dan dus format te doen,wat ik ten zeerste wil vermijden,ik heb geprobeerd zoals u hierboven vermeld voor op te starten de windowsxp(is dit dan die 1ste disk dus de bootable die ik erin moet steken?of 1 van die andere2???
 
lukte gewoonweg niet,heb dan in de bios da verzet ge weet wel,dat hij dan opstart via cd-rom,dat deed hij dan wel,maar de rest ging gewoonweg niet,heb dan hetgeen ik nog wou bijhouden in de andere partitie gezet,en dan geformateerd en nu is alles terug oké,dus alvast nog bedankt voor de info,en prettige feestdagen
 
lukte gewoonweg niet,heb dan in de bios da verzet ge weet wel,dat hij dan opstart via cd-rom,dat deed hij dan wel,maar de rest ging gewoonweg niet,heb dan hetgeen ik nog wou bijhouden in de andere partitie gezet,en dan geformateerd en nu is alles terug oké,dus alvast nog bedankt voor de info,en prettige feestdagen

Het is aangegeven dat alles weer ok is, waarom dan nog afkomen met biosupdate.
Lees eerst goed wat er al staat.
Vaak is het zo dat wanneer je goed kijkt wat er al staat je de helft van het probleem al hebt opgelost, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
ik had gisteren de discussie al gesloten omdat ze was opgelost maar ivan heeft ze weer open gedaan

Geformatteerd is dus niet opgelost he.
We sluiten enkel nog berichten die een echte oplossing krijgen.
Ik ben druk bezig alle discussie's te herlezen en zo nodig terug te openen.
Van pagina 67 tot 60 zijn gedaan.
Ivan was begonnen vanaf pagina 1 en heeft deze idd weer open gezet zo als het nu gaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan