Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen lichtjes te zien.Weet ook niet of het daarvoor zo was maar weet wel zeker als je power knop indrukte er daar wel licht te zien was.Nu niets meer.Als je stroomkabel aansluit aan je laptop en ook in stopcontact, brand het lanpje aan de laptop waar uw stroomkabel is aangesloten ?
Andere lader heb ik al geprobeerd en werkt dus ook niet.Batterij heb ik niet liggenKlopt... bij een HP licht de knop aan/uit op ! en vooraan is er verklikkerlichtje dat brandt als je voeding stroom levert tot aan het moederbord.
Je krijgt dus géén stroom in je laptop, maar je kan niet meteen besluiten dat dan je lader kapot is want .. zie mijn bijdrage #5 hierboven.
Je zal dus met testen eruit moeten geraken ... andere batterij ? andere lader ? eerst het ene, dan het andere ...
Niet meteen gaan bestellen hé - langslopen bij een hersteller / die heeft dat liggen en wil zeker even voor je testen.
Zo zouden er meer moeten zijn.Zij herstellen - als het moet een halve laptop als dat nog rendabel is ...