Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Amaai, ik heb nooit meer verlof. Ben 8 jaar geleden vervroegd gestopt (soort brugpensioen). Voorwaarde was dat ik op 60 jarige leeftijd definitief op pensioen zou gaan. Was ook geen probleem want ik had dienstjaren genoeg. Ben begonnen werken op 14 jarige leeftijd. Heb geluk gehad mij serieus te kunnen opwerken in een grote firma. Had dus op 55 jarige leeftijd reeds 41 dienstjaren en dat waren er 46 toen ik officieel met pensioen ging. Dus, in april ben ik reeds 4 jaar officieel met pensioen.
Dus geen verlof meer voor mij.
@Antwanneke, jong ge hebt de verkeerde firma gekozen! ik mag,zal,wil nog 15 jaartjes meelopen of meer, indien mogelijk. gewoon voor jou!!
mv bgc grtz, wivy
FBH (Pluche): fiber to home, als ik nog de glasvezel kan zien om te lassen!!! lukt niet zo goed de laatste tijd, ah ik ben bijna een 1/2 eeuw waard!Dat lijkt me leuk. Over een jaartje of 15 / 20 hebben we allemaal kontakt met elkaar vanuit het bejaarden tehuis.
Ik hoop wel dat daar dan ook een internetaansluiting is.
Dat lijkt me leuk. Over een jaartje of 15 / 20 hebben we allemaal kontakt met elkaar vanuit het bejaarden tehuis.
Ik hoop wel dat daar dan ook een internetaansluiting is.
Check!...ik wou wel terug gaan werken en de wereld terug zien. Maar ik heb de leeftijd niet mee. Zelfs met de nieuwe regels niet. Wil iemand wisselen? Laat het me weten.
MvG
WW