Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,
Tijdens de recentste update een 2-tal dagen terug is een probleem opgedoken bij Microsoft Outlook,
het wordt namelijk weergegeven in 2 talen, deels Nederlands, en deels een Scandinavische taal.
Hoe krijg ik dit euvel opgelost? Die Scandinavische taal staat nergens in mijn gebruikte talen vermeld, dus ff uitzetten
is niet direct van toepassing, tenzij ik mij schromelijk vergis (wat niet ondenkbaar is in deze) ;)

Grtz

Garreth
 
Een bug in een patch voor Windows 10 heeft ervoor gezorgd dat gebruikers van Outlook 2007 ineens worden gepresenteerd met een Zweedse versie van het mailprogramma.
De fout zit 'm in een onlangs uitgebrachte patch voor Windows 10 - KB4011086 - waarin juist een beveiligingsprobleem voor Outlook 2007 zou moeten worden opgelost.
De enige manier om Outlook 2007 weer in de gewenste taal te krijgen, is door de patch handmatig uit Windows 10 te verwijderen.
[h=3]Patch verwijderen[/h] Windows 10-gebruikers verwijderen de patch als volgt. ga naar het Configuratiescherm, kies voor Programma's en onderdelen. Daar klik je aan de linkerzijde op Geïnstalleerde updates weergeven.
 
fijn dat het je gelukt is ... hoe heb je het gedaan ...enkel door de betreffende update te verwijderen of door de OUTLLIBR.DLL te vervangen ... want indien je de OUTLLIBR.DLL verving dan mag de update blijven staan .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan