Status
Niet open voor verdere reacties.
kritieke fout . Startmenu werkt niet. De volgende keer als u zich aanmeldt zal worden geprobeerd dit te herstellen
Geprobeerd met taakbeheer (msconfig) veilige modus maar het lukt niet.
 
Start opent niet meer in Windows 10

Opent Start niet meer dan is dat alleen op te lossen met ingewikkelde commando’s.
Start hiervoor de opdrachtprompt met administratorrechten (via het Win-X menu) en geef het commando SFC /scannow.
als het probleem hiermee niet verholpen word ... geef dan het commando DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth.
Levert ook dit commando geen verbetering op ..
geef dan achtereenvolgens de commando's POWERSHELL (voor het activeren van de PowerShell)
geef in de PowerShell de volgende opdracht Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode –Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}. en klik op enter ..
wacht nu geduldig tot deze gedaan is en sluit daarna de PowerShell af ...en herstart je systeem .


**deze onderstaande opdrachtregel enkel gebruiken indien de voorgaande regel geen oplossing bracht.
Get-appxpackage -all *shellexperience* -packagetype bundle |% {add-appxpackage -register -disabledevelopmentmode ($_.installlocation + “\appxmetadata\appxbundlemanifest.xml”)}
 
dan zit er maar 1 ding op ...
ofwel plaats je een herstelpunt terug tot voordat het probleem zich voor deed .. of een backup .
ben je niet in het bezit van 1 van deze 2 dan dien je voor een herstel installatie te gaan ...
 
je kan ook in het vergrootglas " instellingen " ingeven ...
klik vervolgens op "instellingen " >bijwerken en beveiliging >systeemherstel >deze pc opnieuw instellen .
*wil je een systeem zonder de bloatware van het merk dan dien je onderaan op de blauwe regel te klikken "opnieuw beginnen met een schone installatie van Windows " je komt vervolgens op een pagina terecht waar je het tool kunt downloaden dat er voor zorgt dat de bloatware niet meer aanwezig is op je vernieuwde Windows 10
 
je kan ook in het vergrootglas " instellingen " ingeven ...
klik vervolgens op "instellingen " >bijwerken en beveiliging >systeemherstel >deze pc opnieuw instellen .
*wil je een systeem zonder de bloatware van het merk dan dien je onderaan op de blauwe regel te klikken "opnieuw beginnen met een schone installatie van Windows " je komt vervolgens op een pagina terecht waar je het tool kunt downloaden dat er voor zorgt dat de bloatware niet meer aanwezig is op je vernieuwde Windows 10
Hallo,

Ik heb ook datzelfde probleem na een upgrade van windovs10 en al die oplossingen toegepast maar de fout blijft steeds hetzelfde. Ok een probleem is dat bij openen van mijn mails de taal engels is.
Hoe los je dat op om het terug te zetten in het nederlands?

Dank bij voorbaat
 
@bertje indien je de eerder aangebrachte oplossingen heb toegepast en het probleem werd niet verholpen dan dien je dus de pc opnieuw in te stellen ... werd eerder al meegedeeld .... het probleem betreffende je mails begrijp ik eerder niet .. bedoel je dat je mail programma in het Engels word weergegeven of bedoel je dat je binnen gekomen e-mails in het Engels zijn .
 
@bertje indien je de eerder aangebrachte oplossingen heb toegepast en het probleem werd niet verholpen dan dien je dus de pc opnieuw in te stellen ... werd eerder al meegedeeld .... het probleem betreffende je mails begrijp ik eerder niet .. bedoel je dat je mail programma in het Engels word weergegeven of bedoel je dat je binnen gekomen e-mails in het Engels zijn .
Hallo,
Heb de pc opnieuw ingesteld en het probleem is opgelost maar er is nog wel een probleem dat ik voor het ogenblik niet vind mn: ik heb geen geluid meer en mijn speakers getest en die werken normaal en onderaan in de taakbalk naast de luidspreker staat er een rode cirkel met een wit kruisje erin. Zelfs de schuif voor volume te regelen vind ik niet meer.
Dank bij voorbaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan