Status
Niet open voor verdere reacties.
ik lees hier dat velen of enkelen, weet niet, al de software binnengekregen hadden van gisteren op c:/&windows.
Ik heb tot op dit moment nog niks ontvangen.
Hoe staat het bij jullie?
 
je dient te wachten tot Microsoft je een melding geeft ...immers word niet bij iedereen gelijk de uitrol gestart om te kunnen upgraden ...dit kunnen ook de servers van hen niet aan ..m.a.w. wees geduldig tot je de melding krijgt dat je kunt upgraden .


zelf kreeg ik nog geen melding dat ik kon upgraden ....
ik heb dit zelf opgestart ...en gebruik nu de Windows 10 pro

ik heb me de iso aangemaakt via het esd bestand en via de eerder beschreven weg ... zie hier
 
Is sedert gisteravond beweging te merken, enkele bestanden gedownload en aangemaakt, maar verder niks, geen melding, geen mogelijkheid tot opvolging (is het wel bezig, hoe ver staat het).
zal hopelijks goed komen, maar vind het echt niet prosessioneel.
Laat ik de boel lopen, herstart ik, slaat ik gewoon af.......niks info.
Duurt dit één dag, twee dagen, een week, een maand, wie weet het?
 
ik lees hier dat velen of enkelen, weet niet, al de software binnengekregen hadden van gisteren op c:/&windows.
Ik heb tot op dit moment nog niks ontvangen.
Hoe staat het bij jullie?

Ik krijg ook niets binnen en dat is maar goed ook.
Ik heb alle mogelijke oplossingen toegediend om niet te kunnen updaten naar Windows 10.
Tot op heden met succes, gelukkig geen ikoontjes en meldingen van updates. Ik ga dit zo lang mogelijk proberen vol te blijven houden en zal teleurgesteld zijn als plots mijn mini pc'tje ineens met Windows 10 zal opstarten.
 
Toch vandaag weer dat Windows 10 Download pictogram rechtsonder in beeld. Dat was wel even schrikken, maar gelukkig is dit Netbookje niet geschikt voor Windows 10.
Ik hoop niet dat Microsoft mij lastig blijf vallen met dit pictogram terwijl dit mini laptopje niet geschikt is voor W10

qtbj4ddhwkf.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan