Status
Niet open voor verdere reacties.

bomma camping

Steunend lid
Vip Lid
Ik zou delen van een bepaalde site willen kopïeren naar WORD. Wie kan mij uitleggen hoe ik dat het beste doe? Mijn eeuwige dank hebt u.
 
Vriendelijk bedankt voor je antwoord. Moet ik dan eerst in WORD staan en op kopiëren klikken alvorens naar de site te gaan waar de tekst moet van gekopieerd worden of moet ik het andersom doen. Ik kan wel een mail sturen en op een bericht reageren maar dan heb ik het zo wel een beetje gehad vrees ik. Vandaag mijn vraag.
 
Ga op de websitepagina staan die je wil kopiëren en druk dan gelijktijdig op CTRL en A ga nadien in word op je blad staan en klik op CTRL en V , alles komt dan in je word bestand te staan en je kan dan in word verder bewerken.
 
Men moet er wel rekening mee houden dat kopiëren en plakken niet bij alle websites mogelijk is.
Sommige websites zijn hiertegen speciaal beschermt.


Dan slaat men de site op hé . Bestand > Pagina opslaan als.
Kopiëren en plakken doe je het makkelijkst door tekst te selecteren met de muisaanwijzer
Rechtsklikken en kiezen voor kopiëren
Naar het doel gaan (WORD in dit geval) en terug rechtsklikken en klikken op plakken. De geselecteerde tekst die gekopieerd werd word nu in WORD geplakt.
Nota : Dit is voor eigen persoonlijk gebruik en mag je niet verder verspreiden, hou daar rekening mee !!!
 
En als klap op de vuurpijl ik ook nog wat.

Het werkt niet bij iedere website, maar als rechtermuisklik blokkade gebruikt wordt op een website is HHtrack nog een mogelijkheid om de gehele website naar de hardeschijf te kopieren. Werkt niet met alle websites. Database gestuurde websites zoals ons forum gaat niet lukken bijvoorbeeld.

https://www.httrack.com/ Denk wel aan de eventuele rechten die aanwezig kunnen zijn op bepaalde websites.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan