klembord

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
soms, waarschijnlijk als ik een verkeerde toetsencombinatie indruk zowel op mijn laptop of op mijn smartphone krijg ik de melding, gekopieerd naar klembord.
Waar kan ik dit terugvinden, als je dit woord in de zoekfunctie intikt krijg je niets

greets

ed
 
mooi dat het verholpen is …
ook de buurman heeft géén geluid meer op zijn laptop liet hij me weten ...echter toen ik aanbood er eens naar te kijken zei hij "laat maar "
 
Qtex;n235177 zei:
mooi dat het verholpen is …
ook de buurman heeft géén geluid meer op zijn laptop liet hij me weten ...echter toen ik aanbood er eens naar te kijken zei hij "laat maar "

Veel kans dat het ook een driver is die ontbreekt.
Bij mij stond het ook allemaal wel "aan", maar als er geen driver is geinstalleerd, kan er ook niets werken he. Ik haf ook aan dat er in mijn keuze menu geen icoontje zichtbaar was. Nu dus wel. Helemaal opgelost dus hier. Nu nog ff zien of mijn gameplay nog zo stotirig gaat. Anders gaan Asphalt 8 Airborn eraf, is momenteel niet speelbaar op mijn netbookje wat met de vorige builds wel mogelijk was. Maar met die driver updates is het misschien wel beter geworden nu. heb dit nog niet geprobeerd sinds de update.
 
Met de driver update is de gameplay ook terug dik in orde. Het is natuurlijk voor zo een basic netbookje geen high grafics en ultra snelle game play netbook, maar Asphalt 8 Airborne is speelbaar hierop. Al altijd geweest. Hier en daar een haperingetje, maar ja, dat heb je he met zo een systeempje.
 
mdc1756;n235181 zei:
Qtex ik ga nog wat wachten op upgrade

Kan je inderdaad doen, want er word her en der meldingen gemaakt van problemen met de nieuwe build. Van user mappen die weg zijn, ik had ook een hele hoop drivers die ontbraken. Dus geheel vrij van bugs is die nieuwe build blijkbaar dus niet he.
 
cve;n235194 zei:
Dus geheel vrij van bugs is die nieuwe build blijkbaar dus niet he.
dat kan ook nooit …
laten we aan nemen dat er 5000 insiders zijn en 10.000.000 gebruikers ...Microsoft kan enkel afgaan op het gene wat deze insiders meedelen …
al diegene die op dit moment al de versie 1809 gebruiken zijn ongewild proef konijnen om versie 1809 vrij te krijgen van bug's …
5000 insiders = 5000 verschillende systeem configuraties maar er zijn er wel 10.000.000 gebruikers of meer met elk hun eigen systeem Microsoft kan nooit een nieuwe versie uitbrengen dat naadloos werkt op al deze systemen .
 
Iemand een idee waardoor ik steeds "plugged Inn" te midden van mijn scherm heb staan? Als ik mijn laad stekker eruit trek komt er een een batterijtje op en verdwijnt dit. Maar de stekker blijft constant terug keren. Net of er een probleem met mijn stekker is of zo, terwijl alles echt normaal lijkt de ganse tijd. Het is maar een 10" schermpje en als er daar dan nog te midden constant een zwart vierkant staat met een stekker erop en plugged in, springen mijn pluggen bijna. Ik zou echt niet weten waaraan het zou liggen. Ik heb zoveel dingen geprobeerd om mijn batterij indicator er terug op te kriijgen dat ik echt niet weet wanneer het er bij gekomen is. Dat het rotvervelend is is een feit
. Naamloos.png
 
ik zou het echt niet weten en gok eerder dat wellicht met de Lenova driver te maken kan hebben ..
zou het niet beter zijn deze te verwijderen en vervolgens je systeem te herstellen met behoud van persoonlijke instellingen en bestanden … tuurlijk ben je wel de programma's kwijt en dien je deze opnieuw te installeren ..maar mogelijk werkt alles dan weer zoals het hoort .
 
Qtex;n235206 zei:
ik zou het echt niet weten en gok eerder dat wellicht met de Lenova driver te maken kan hebben ..
zou het niet beter zijn deze te verwijderen en vervolgens je systeem te herstellen met behoud van persoonlijke instellingen en bestanden … tuurlijk ben je wel de programma's kwijt en dien je deze opnieuw te installeren ..maar mogelijk werkt alles dan weer zoals het hoort .

Hoe verwijder ik die driver Qtex?
 
Ik draai ook nog altijd versie 1803 van W10 home en ik vind bij instellingen ook geen Klembord. Maar ik heb wel de functionaliteit van het Klembord. Bij een afbeelding bijvoorbeeld start ik Paint op en dan kan ik de afbeelding in paint plakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan