Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik iets wil doorzenden naar een mailadres of naar dokumenten opent zich dat item maar altijd heb ik ook AVS upload en AVS mobile .
vond dat nergens terug in mijn configuratiescherm , noch in alle programmas noch in Program files .
heb het niet nodig , dus zou het willen verwijderen .
maar hoe ?
weet dat iemand ?
zie bijlage
( die andere bijlagen staan er nog bij van vorige vraag maar krijg ik niet weg )
grtn
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    42.9 KB · Weergaven: 122
Je hebt ooit software geinstalleerd van AVS4YOU. Kijk daar eens naar. Gaat waarschijnlijk nog op je systeem geinstalleerd staan. Ze hebben verschillende (converteer) programma's voor audio en video.
 
Er staat software van AVS geinstalleerd. Wil je dit niet, dien je dit te verwijderen.

Ga via het configuratiescherm naar Programma's / Een programma verwijderen. Als het goed is zal het AVS programma in de lijst voor komen. Nu kun je deze software verwijderen.
 
kijk eens op de C: ProgramData > Microsoft > Windows > Menu Start > Programma's of je daar géén map vermeld zie staan AVS4YOU indien zo dien je deze daar te verwijderen
 
beste Qtex, DDragon80, en Lana ,

inderdaad ooit AVS geinstalleerd maar al lang verwijderd

en het raarste is dat het niet in Program Files ( zie bijlage ) zit , niet in Configuratiescherm( programma verwijderen ) .
ik vind het nergens terug
eens in alle programma's AVS ingegeven en vind dit ( zie bijlage )
misschien zien julliedaar iets in dat interessant is

bedankt voor de hulp tot nu
grtn
 

Bijlagen

  • Alle programmas AVS.JPG
    Alle programmas AVS.JPG
    21.3 KB · Weergaven: 115
  • Program Files.JPG
    Program Files.JPG
    37 KB · Weergaven: 112
doe dat gene ik je voorstelde ...
ook ik had ooit de software van AVS in gebruik...ook ik heb deze nadien verwijderd ...ook ik zie niets meer vermeld staan via de Software lijst van geinstalleerde programma's ...
maar daar ik toen bemerkte dat er nog steeds de AVS Video Uploader aanwezig was ben ik verder gaan zoeken waar ik deze dus kon vinden ....
dus je zal waarschijnlijk ook de map AVS4YOU terug vinden op de C: ProgramData > Microsoft > Windows > Menu Start > Programma's

174478b5f8-Ashampoo_Snap_2013.12.30_14h23m24s_005_.png
 
dag ,

in "Program data " (juist onder Program files dus ) zat die AVS4You en daar verwijderd , maar hij blijft via dat "kopieren naar " zoals ik aangaf .
dan nog eens gegaan naar "Programma verwijderen" via de weg die u aangaf en daar zit dat niet
MAAR , het blijft aangeven als ik een "kopieren naar " doe
is raar maar waar
krijg hem niet volledig weg

ben ik nu lastig ?

grtn
 
nee je bent niet lastig ook ik bemerk nu dat ik hetzelfde fenomeen heb als jij..
ook al is er niets te vinden van software ...
Ashampoo_Snap_2013.12.30_20h24m45s_002_.jpg

ik weet ook niet waaraan dit ligt !!
 
Even terzijde, maar mogelijk interessant voor andere forumbezoekers: je kan je rechtermuisknopmenu opruimen met Ccleaner, mogelijk staat deze reeds op je PC ? Indien dat niet zo is, let dan tijdens de installatie op voor het (mogelijk ongewenst) mee-installeren van Google Chrome: wil je deze browser niet, haal dan de vinkjes weg.

Kies in Ccleaner voor Gereedschap -> Opstarten -> Contextmenu. Selecteer de overbodige ingangen en kies voor Uitschakelen of Waarde verwijderen. Wanneer je kiest voor Uitschakelen kan je later op je beslissing terugkomen en de optie opnieuw Inschakelen, deze mogelijkheid heb je NIET wanneer je kiest voor Waarde verwijderen.

En nu specifiek: voor het opruimen van het menu "Kopiëren naar" kan je hier een kijkje nemen.
 
Probeer eens:

Windowstoets en de R toets ingedrukt.

In het venster wat daarna opent tik je in shell:sendto

Staat het daar tussen en kun je het hier dan verwijderen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan