Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, Na installeren laatste update Windows 8.1 (64 bit) blijft verlichting toetsenbord branden na het afsluiten van de pc. Iemand een idee? Mvg, Wim
 
is het toevallig ook een Toshiba Sattelite 1M9 : ik vraag je dit omdat ik toevallig vandaag deze onderhanden heb moeten nemen ...
aangezien deze dus niet meer wilde opstarten na het installeren van de update's die dinsdag 11/02 werden aangeboden ...de betreffende pc liet wel het Windows8 logo zien maar flikkerde daarna steeds zonder dat er een beeld te zien was !
**ik weet dat dit niets afdoet aan je probleem ik wil hierbij enkel duidelijk maken dat het wel degelijk aan de laatst uitgebrachte update's ligt !
 
ik heb géén zicht hieromtrent wat er kan aangebracht worden als een oplossing behalve dat ik je eens wil vragen of je via apparaatbeheer een geel uitroepteken vermeld zie staan !
is dat niet het geval kun je eens mogelijk een ander usb poort nemen !

* ik heb na een gehele dag met de Toshiba bezig geweest te zijn nog steeds het probleem niet gevonden waarom deze niet wilt door starten nadat het win8 logo verschenen is !
de buurvrouw heeft teneinde raad me juist laten verstaan dat indien ik het morgen niet verholpen heb gekregen er terug de Win7 op te zetten..die ze destijds heeft aangekocht .
 
Als dat probleem optreed na een Windows update (wat best mogelijk is), is je beste kans eens te kijken naar eventuele driver updates voor je product (keyboard en USB/Chipset controller). Meestal gaat Microsoft een aanpassing niet ongedaan maken omwille van een indirect gevolg van een update, tenzij het een echte fout betreft. En is het dus aan de hardware vendor om dit "euvel" op te lossen. Maar zoiets kan soms weken/maanden duren.
 
Dan lijkt het er op dat de voeding niet geheel uitgezet of afgesloten wordt.
Maar wel vreemd dat dit na een Windows update gebeurd, zoiets is in principe iets hardwarematigs.
Misschien bepaalde instellingen in de energie settings of het BIOS die de PC uit de slaapstand kunnen halen eens nakijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan