Status
Niet open voor verdere reacties.
He,
Ik kan de webservices niet inschakelen. Kan geen verbinding maken. Mijn printer is draadloos (wifi) aangesloten en werkt. Maar voor via android te kunnen printen moet ik de webservices kunnen inschakelen. Ik heb geen proxyserver. Ik zit bij telenet. Mijn modem is verbonden met een switch waarop de netwerkkabels geplaatst zijn.
Een tweede probleem is dat ik eerst de printer bekabeld via lan-netwerk wou koppelen, maar dat lukt ook niet. Het lampje naast de verbinding ethernetpoort gaat sporadisch aan en uit. Het blijft niet continu branden. De computer (windows 10) ziet de laserjet wel maar kan hem niet installeren. Via het installatieprogrammma van hp zelf vindt hij de printer niet eens. Ik heb nochtans de ethernetpoort getest door de laptop te verbinden, die werkt normaal en krijgt internetverbinding...
Iemand die kan helpen ?
 
Heb na volledig herstel de webservices in gang gekregen. Het netwerk bekabeld werkt nog niet...maar nu heeft de laptop ook geen netwerk meer,dus vrees ik dat de aansluiting in de muur stuk is. Bedankt voor de reactie !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan