Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dag dames
**dit betekend dus dat er meer geinstalleerd werd dan enkel De AVG Security !adje55 zei:ik heb als laatste !!!
welke fout krijg je ?
vraagje ..wat gebeurd er van op het moment je de opstart toets in drukt .....!
hoor jij dan de fan draaien of de hdd.. beschrijf eens wat jij denkt te horen ...
eerst eens bedankt voor de reacties maar ik krijg helemaal geen beeld meer dus ik kan ook niets meer repareren met een schijf.mar erstaan wat berichten op die ik eigenlijk niet kan missen geen back-up.de schijf is ingedeeld in 4 partities]
Als veiligheid zou ik eens opstarten met een Linux boot CD zoals bijvoorbeeld Ubuntu. Haal dan alle belangrijke bestanden die op de C schijf of de schijf waarop de besturing staat naar een andere partitie, zodat deze veilig staan.
Een slecht idee is dat zeker niet , maar dan zou ik de bestanden veilig stellen op een extern medium .
Een partitie is een deel van de harde schijf. Als de HD faalt ben je ook al je bestanden kwijt.
Zeer goede vraag!Weten niet of het over lap/desktop gaat...ook nog geen antwoord van TS!vraagje ..wat gebeurd er van op het moment je de opstart toets in drukt .....!
hoor jij dan de fan draaien of de hdd.. beschrijf eens wat jij denkt te horen ...
Ja wat is geen beeld ?Zwart scherm met fout melding?Zonder melding?Helemaal geen beeld,pc doet helemaal niks....misschien voeding/ram geheugen kapot!krijg helemaal geen beeld meer dus ik kan ook niets meer repareren met een schijf