hallo, heb enkele tijd terug Windows Service Pack 3 geinstalleerd, geen problemen meegehad tot enkele dagen terug ,na wat opzoekwerk lees ik dat pc's met AMD processor problemen kon krijgen met het telkens weer terug heropstarten en dat gebeurde plots met mijn pc ook ,zelfs volledig stil vallen (cursor vast ,of progr dat bezig was viel stil) ,na terug heropgestart te hebben geen problemen meer tot de volgende opstart ;
heb SP 3 dan maar verwijderd maar kan nu niet meer defragmenteren (werk nu terug met SP 2).
Krijg steeds de volgende foutmelding
"MMC kan het bestand C:\windows\systeem32\dfrg.msc niet openen.
Een mogelijke oorzaak is dat het bestand niet bestaat, geen MSC-console is, of dat het met
een nieuwere versie van MSC is gemaakt.
Ook is het mogelijkdat u onvoldoende toegangsmogelijkheden hebtvoor het bestand."
Is er iemand die mij kan helpen om het probleem van het defragmenteren op te lossen,of was het misschien niet nodig om SP3 te verwijderen ,en zit het probleem van het stilvallen van de pc ergens anders
Alvast bedankt
Groetjes eddy
heb SP 3 dan maar verwijderd maar kan nu niet meer defragmenteren (werk nu terug met SP 2).
Krijg steeds de volgende foutmelding
"MMC kan het bestand C:\windows\systeem32\dfrg.msc niet openen.
Een mogelijke oorzaak is dat het bestand niet bestaat, geen MSC-console is, of dat het met
een nieuwere versie van MSC is gemaakt.
Ook is het mogelijkdat u onvoldoende toegangsmogelijkheden hebtvoor het bestand."
Is er iemand die mij kan helpen om het probleem van het defragmenteren op te lossen,of was het misschien niet nodig om SP3 te verwijderen ,en zit het probleem van het stilvallen van de pc ergens anders
Alvast bedankt
Groetjes eddy