kan een map niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kennis heeft onlangs een game verwijderd,maar nu zag ze enkele dagen geleden dat er nog een een verwijzing naar die game in de map ontspanning staat,ze had die naar haar map ontspanning gezet om beter te vinden(windows start-ontspanning)Er staat een map onbekend,trek je die open,ziet ze de naam van die game staan-Alabama smith in escape from pompeii staan.Ik heb gisteren alles geprobeerd om het te verwijderen,ook niet met r muisknop te open.Weten jullie raad??

printcreen.jpg
 
Ik zie nog net wel dat er een Administative "schild" icoontje bijstaat. Wat duid erop dat je dat enkel kan starten of ... met Admin rechten.
Je kan bijvoorbeeld wel een command prompt openen in elevated mode (administrator rechten) en zo naar die folder navigeren en dan de betreffende link(s) verwijderen.
 
Ik heb gisteren alles geprobeerd om het te verwijderen,ook niet met r muisknop te open.Weten jullie raad??

Krijg je een mededeling te lezen waarom je niet kan verwijderen. Bijv: Toegang geweigerd of ???
Hoe heeft je kennis het game verwijdert? via Configuratiescherm > Software of ....
Al eens gecontroleerd of er soms geen service meer op de achtergrond draait ?
 
nope,kan niks,heb gekeken in configuratiescherm-programmas,en daar staat niks meer van in.Ook draait er geen service meer op achtergrond.Denk dat ze eerst die snelkoppeling moest verwijderd hebben,nu heeft die adminrechten,daardoor lukt het niet
Krijg je een mededeling te lezen waarom je niet kan verwijderen. Bijv: Toegang geweigerd of ???
Hoe heeft je kennis het game verwijdert? via Configuratiescherm > Software of ....
Al eens gecontroleerd of er soms geen service meer op de achtergrond draait ?
 
hoe open je command prompt openen in elevated mode (administrator rechten)
Ik zie nog net wel dat er een Administative "schild" icoontje bijstaat. Wat duid erop dat je dat enkel kan starten of ... met Admin rechten.
Je kan bijvoorbeeld wel een command prompt openen in elevated mode (administrator rechten) en zo naar die folder navigeren en dan de betreffende link(s) verwijderen.
 
klik start> programmas >bureau accessoires > systeem en nu rechtsklik op de opdrachtprompt - kies uitvoeren als admin

klik start> programmas >bureau accessoires > en nu rechtsklik op de opdrachtprompt - kies uitvoeren als admin .
Navigeer naar die map met het commando cd..
Verwijder het bestand met het commando del *.*
Sluit opdrachtprompt en probeer dan via de verkenner die bewuste map te verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan