Ik heb Nero InCD lang niet meer gebruikt, als het met Nero InCD is gebrand, zou ik dit programma weer installeren. Hier is een optie om de CD af te sluiten. Daarna moeten de CD's met elke drive te lezen zijn.
Nero InCD is of was een programma om met Rewritable cd's geselecteerde bestanden via bijvoorbeeld de verkenner naar de CD rom drive te slepen, hierna werden deze bestanden gebrand. Deze bestanden konden alleen ingelezen worden op PC's waarop InCD stond geinstalleerd, totdat de CD werd afgesloten, hierna was inlezen op alle drives mogelijk. Daarna was het niet meer mogelijk om bestanden toe te voegen. Als ik me niet vergis was de cd ook weer te openen waarna er weer bestanden toegevoegd konden worden.
Dus: Installeer het programma waarmee de cd's gemaakt zijn en probeer deze cd's daarna af te sluiten.
[edit] Als ik me niet vergis werkte InCD ook met gewone CD's, alleen was het heropenen van deze cd natuurlijk niet mogelijk enhet verwijderen van bestanden zoals op een rewritable natuurlijk ook niet mogelijk. [/edit]