Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het betreft een nieuwe laptop aangekocht op 04-01-2012
Als schijfstation vind ik alleen de dvd writer terug
Heb volgend bericht van Medion ontvangen:
Mogelijk dat er te veel restspanning aanwezig is. U kunt het beste de laptop uitzetten en vervolgens de adapter afkoppelen. Verwijder de accu uit de laptop. Wanneer u dit gedaan heeft druk dan 10 tot 20 keer op de aan/uit knop van de laptop met een tussentijd van ongeveer 1 seconde. Wanneer u dit gedaan heeft kunt u de accu terug plaatsen en de adapter weer aansluiten.
Daarna start u de laptop opnieuw op of zet de laptop aan. In het begin komt de melding “Press F1 or Del to enter setup” of een soortgelijke melding in beeld. U kunt dan met F1, F2 of Del in de bios komen. In de bios kiest u voor de optie “Load optimized defaults” en kiest Y van Yes om dit te bevestigen. Vervolgens drukt u op F10 en bevestigt u “Save to CMOS and exit”.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.
Met vriendelijke groet,
Medion Service Center
Mevr. M. Tittulaer
Misschien kan er iemand anders mee geholpen worden, want ik heb mijn laptop ondertussen terug binnengedaan bij Aldi en mijn centen teruggehad.