junk map in outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg dagelijks wel 70 e-mails in de junk map van outlook 2016 sommige mails wel 3x per dag, als ik die mails verplaats naar de map postvak in om mij af te melden (dat gaat niet in de junk map).
als ik dan klik dan op afmelden of uitschrijven in de map postvak in krijg ik volgende melding " deze site is niet bereikbaar het IP adres van de server kan niet gevonden worden "
 
het is fout van u dat jij op 1 van deze links klikt in deze spam mails .. zodoende krijgen ze nu de bevestiging dat daadwerkelijk deze email adres in gebruik is ..
en mogelijk niet onbestaande zou het aanklikken van zo een link hen zelfs de toegang kunnen verlenen tot je pc althans indien er zonder dat je er weet van heb één of ander programmatje geinstalleerd word .
je gebruikt de Office outlook 2016 wel dan kun je toch een regel aanmaken om deze niet gewenste mails in de spam map te plaatsen of zelfs direct te verwijderen nadat deze in de spam map komen te staan .
 
Blijkbaar komen die spam mails al automatisch terecht in de map Spam. Dat is goed.
Qtex heeft 100% gelijk. Je mag niet klikken op de link Afmelden, Uitschrijven of Unsubscribe. Dat zal enkel tot gevolg hebben dat je nog veel meer van die spam mails zult gaan ontvangen.
Wanneer mag je wél op Afmelden, Uitschrijven of Unsubscribe klikken? Dat mag alleen bij reclame mails waarvoor jij je eerder zelf hebt aangemeld. Stel dat jij in het verleden hebt aangegeven dat jij reclame wilde ontvangen van MediaMarkt of Vanden Borre. Dat zijn gerespecteerde bedrijven. Na een paar maanden heb jij geen behoefte meer aan die reclame. Dan mag jij onderaan zo'n mail van MediaMarkt of Vanden Borre klikken op de link Afmelden. Het mag dus enkel bij reclame mails waarvoor jij je eerder zelf had aangemeld.

Die spam mails zitten daar best in de map Spam. Je moet ze niet gaan verplaatsen naar de map Postvak IN.
Gewoon af en toe met de rechter muisknop klikken op de map Spam, en dan kies je Map leegmaken.

ec08047ff1-Ashampoo_Snap_2019.11.03_12h51m12s_001_.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan