Status
Niet open voor verdere reacties.

stafvanopstal

Steunend lid
Vip Lid
Op algemeen verzoek (nu ja, algemeen ...) stel ik mezelf hier eens voor, wat overigens hoogst ongebruikelijk is want meestal is er niemand geïnteresseerd in wie ik ben of wat ik doe. Maar goed, nu ik de kans eens krijg: ik heet Staf (eigenlijk is het Gustaaf, maar omdat we thuis al een Gust hadden zorgde dat al eens voor verwarring. Zodoende), ik ben Vlaming maar woon in Nederland. Werken doe ik normaal gezien bij de Centrale Diensten van De Lijn in Mechelen maar sinds 2005 ben ik (tijdelijk?) invalide. Ik ben gehuwd een Nederlandse, we hebben samen 4 kinderen en wonen in Mijdrecht, een plaats in het midden tussen Utrecht en Amsterdam, zo'n 4,5m onder de zeespiegel. Omwille van dat laatste heb ik al enkele keren geprobeerd zo'n zelfopblazende reddingsvest uit een vliegtuig mee te jatten om die onder mijn bed te leggen, maar tot hiertoe tevergeefs (dat jatten, dus). Alle tips dienaangaande krijg ik graag in een PBtje. Mijn vrouw is in de meeste gevallen mijn persoonlijke pctuts, maar als zij het ook niet meer weet, wip ik hier eens binnen. Tot hiertoe, mits wat zoeken, steeds met succes. Het waren telkens maar stomme dingetjes, maar dat zijn dan vaak ook de venijnigste. Overigens zegt dat alles over mijn "kennis" en niets over het forum. Leuk dat "sukkels" ook geholpen worden :applaus:
Ben ik nog iets vergeten? Ah ja, ik ben 53 jaar; de laatste maand dat ik dat nog kan schrijven trouwens.
En nu ik hier toch ben ga ik eens op zoek naar een oplossing om de mails van pctuts niet steeds uit mijn spambox te moeten halen in ymail.com.

Groetjes allemaal,

Staf
 
Wie denkt er hier dat er niemand geinteresseerd is in U? Je zou er verstomd van staan dat er hier zoveel mensen zijn die vanalles lezen. Hier kan je van alles beleven. Dat wippen doe je best bij U thuis binnen. Maar zoals ge reeds gelezen hebt, is er hier altijd iemand die bereid is je te helpen. Als is het af en toe wel eens met een kwinkslag.
Hartelijk welkom hier.
Wat Uw probleem betreft met de mails van Pctuts, zet eens het emailadres die in de mail staat in Uw contacten. Meestal is dit genoeg om dat probleem op te lossen.
Groetjes, tot wippens.
 
Bedankt voor de ontvangst, maar hou het stil! Mijn vrouw weet niet dat ik hier kom.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan