Hallo,
Ik zoek een jaarkalender in excel waar je uw gewerkte uren kan invullen en als je langer dan 8 uren werkt automatisch de overuren wegschrijft en waar je ook uw verlof/compensatie/anciënniteit dagen kan invullen en deze dan ook aftelt van de nog resterende dagen zodat je kan zien hoeveel dagen je nog hebt.
Ik gebruik wel openoffice...
Vond hier al wel wat excels maar nog niet wat ik zocht.
Vertex42 - Excel Templates, Calendars, Calculators and Spreadsheets
De bijlage heb ik ook gevonden op het internet...
Hmmm kan geen bijlage toevoegen
Ik zoek een jaarkalender in excel waar je uw gewerkte uren kan invullen en als je langer dan 8 uren werkt automatisch de overuren wegschrijft en waar je ook uw verlof/compensatie/anciënniteit dagen kan invullen en deze dan ook aftelt van de nog resterende dagen zodat je kan zien hoeveel dagen je nog hebt.
Ik gebruik wel openoffice...
Vond hier al wel wat excels maar nog niet wat ik zocht.
Vertex42 - Excel Templates, Calendars, Calculators and Spreadsheets
De bijlage heb ik ook gevonden op het internet...
Hmmm kan geen bijlage toevoegen
Laatst bewerkt: