Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eerst en vooral de versie 5.7.5 Full installeren ...
en daarna de nieuwe (isp.exe)V5.7.6 downloaden viahttp://dev.ispmonitor.be/isp.exe en de bestaande isp.exe vervangen door deze nieuwe.
hetzelfde werd eerder gemeld en opgelost ..in dit topic
het komt er voornamelijk op neer dat je de nieuwe versie in dezelfde map installeer als de oudere zonder de oudere te verwijderen ...
1..heb je de oude volledige versie 5.7.5 geinstalleerd .....ZOJA :heb je deze ook bewaard of heb je die verwijderd !! toen je de nieuwe ophaalde
2..heb je dan de nieuwe versie in de zelfde map geinstalleerd zoals werd aan gegeven in het andere topic ...
of heb je de oude isp.exe vervangen zoals ikzelf aangaf door de nieuwe op je C schijf in de progam files maar in de map van ispmonitor te vervangen
vertel wat je gedaan heb .....
ja dat moet nu lukken ....probeer het ...lukt het je niet heb ik hier de oudere versie 5.7.1
Let er dan op dat je automatische updates afzet!
Options > Settings> Settings Automatically install software updates
Sorry, maar geen van beide werkt, ik had vroeger de 5.7.1 en die werkte goed tot ze de update gedaan hebben van hogere snelheid, en nadien werkte hij niet meer, dan heb ik die 5.7.6 beta geprobeerd maar die gaat ook nie
nog oplossingen aub
verwijder de huidige versie en bewaar in elk geval de setup's ervan , gebruik een reg cleaner bijv : ccleaner maar zie voorgaande post van me en installeer de 5.7.1
zet de updates er van uit zoals aangegeven
ik heb zojuist de beiden geinstalleerd in een virtueelle omgeving ...beiden werkten hier ...
nadien heb ik een herstart gedaan van mijn systeem en ze waren weer verdwenen maar toen heb ik de 5.7.1 versie geinstalleerd in de virtueelle omgeving en ook deze werkte ....maar deze ging zich ook updaten naar de nieuwere versie toe , ook dit verliep vlekkeloos ...
ik denk eerder dat het bij u niet lukt omwille van een corupt systeem ....scan jouw systeem eens met malwarebytes free
laat deze zich updaten en sluit al de geopende programma's behalve mbam ...
doe een volledige scan ...
blijf ook nadien malwarebytes verder gebruiken
dan heeft belgacom waarschijnlijk hier weer de toegang voor geweigerd zoals dit in 2009 al het geval was .....overstappen naar een andere provider
ik zeg het nogeens daarstraks heb ik ze alle geinstalleerd in een virtueelle omgeving en telkens werkte deze ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.