Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal ik zit hier met een probleem.
ik heb een iso van 6.1 gb en die wou ik branden op een dvd.
maar heb ik daar een specale dvd voor nodig?
alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo ddr3
Je hebt inderdaad een dual-layer dvd-brander nodig. Ook een dual-layer dvd, normaal zijn alle dvd-branders nu dual-layer.
Soms kun je ook een firmware-update doen als je nog geen dual-layerbrander hebt.
Je kunt nero gebruiken en de optie kiezen image branden of met het prog. ultra-iso.
Daarmee kunt ge ook nog bestanden bijvoegen en dan branden, wel even langs de opties om te zien of alles op dual-layer staat.
succes
 
ik heb er geen waar kan ik die firmware update downloaden?

Heb mijn vragen bij Uw antwoord. Naar ik zie heb je een heel recente pc. Een dual core enz..... dus Uw dvd schrijver zou zeker dual-layers moeten kunnen schrijven. Met andere woorden : je hebt "Geen firmware update" nodig.
Het enige wat je nodig hebt zijn dual-layers schijven. Die kan je bij de betere zaken zeker kopen. Kosten uiteraard iestje meer dan een gewone dvd maar is zeker te doen. Als je bovendien Nero 9 hebt en Windows 7, dan kan deze dat ook zeker aan.
Dus stapje in de wereld zetten en dual-layer dvd's aankopen. (Op een dual-layer dvd kan 8,4Gb soft op)
 
Heb mijn vragen bij Uw antwoord. Naar ik zie heb je een heel recente pc. Een dual core enz..... dus Uw dvd schrijver zou zeker dual-layers moeten kunnen schrijven. Met andere woorden : je hebt "Geen firmware update" nodig.
Het enige wat je nodig hebt zijn dual-layers schijven. Die kan je bij de betere zaken zeker kopen. Kosten uiteraard iestje meer dan een gewone dvd maar is zeker te doen. Als je bovendien Nero 9 hebt en Windows 7, dan kan deze dat ook zeker aan.
Dus stapje in de wereld zetten en dual-layer dvd's aankopen. (Op een dual-layer dvd kan 8,4Gb soft op)

oke bedankt ik ga ze zeker kopen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal ik zit hier met een probleem.
ik heb een iso van 6.1 gb en die wou ik branden op een dvd.
maar heb ik daar een specale dvd voor nodig?
alvast bedankt.
nog 1 vraag als ik die iso brand op dvd-dl kan ik dan mijn dvd ook booten? want het is een iso met een os installatie erin.
 
Laatst bewerkt:
Als de iso zodanig is opgebouwd om te booten wel en ik neem aan van wel omdat het een os installatie_dvd is.
Je kunt de iso ook bekijken met ultraiso of poweriso om te zien of deze voorzien is van een bootloader.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan