Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer een vriend van mij zijn pc opstart, krijgt hij een zwart scherm met de vermelding isass. exe (0xc0000005 ) ik ben eens gaan googelen maar vind nergens een deftige uitleg.
weet iemand raad?
grtjes
 
code 0x0000005 = De toegang is geweigerd
Dit bestand is een soort log in beveiliging en woord doorgaans aangevallen door malware.
Kan je eens kijken (eventueel via een andere pc) of het bestand isass.exe zich nog in de map windows/system32 map bevind?
Misschien heet het nu isass.old
Scan in ieder geval die schijf op virussen.
Veiligste is de data er af en een format uitvoeren na de scan.
 
wanneer een vriend van mij zijn pc opstart, krijgt hij een zwart scherm met de vermelding isass. exe (0xc0000005 ) ik ben eens gaan googelen maar vind nergens een deftige uitleg.
weet iemand raad?
grtjes

isass.exe bestaat niet!!!!

Het is lsass.exe (met de kleine letter L en niet met i)
 
code 0x0000005 = De toegang is geweigerd
Dit bestand is een soort log in beveiliging en woord doorgaans aangevallen door malware.
Kan je eens kijken (eventueel via een andere pc) of het bestand isass.exe zich nog in de map windows/system32 map bevind?
Misschien heet het nu isass.old
Scan in ieder geval die schijf op virussen.
Veiligste is de data er af en een format uitvoeren na de scan.
wat bedoel je met eventueel een andere pc?
en hoe geraakt hij terug in windows (misschien is het dan te regelen)
 
ik heb de link aangeklikt,en wanneer ik op de site kom en op de free download klik dan krijg ik een andere pagina. wat moet ik juist downloaden ?
alvast bedankt
 
oke ,ga deze dwnlden en laat dan nog iets horen (dit kan een paar dagen duren,hij staat nl in shiften)
 
isass.exe bestaat niet!!!!

Het is lsass.exe (met de kleine letter L en niet met i)

Beide bestaan, maar isass is een virus.
Ook kan het zijn dat lsass wel degelijk niet gevonden word omdat de naam de extentie .old meegekregen heeft.
Ook dit kan door malware worden veroorzaakt en geven beide dezelfde foutcode.
Daarom mijn voorstel de harde schijf in een andere pc te hangen en eerst te scannen op virussen.
Als het een infectie is komt na herstel het probleem snel terug.

Dit is zeer belangrijk op basis van de huidige info die verstrekt werd.

Daarna kan je en herstel overwegen adh van een bootcd
 
Laatst bewerkt:
Beide bestaan, maar isass is een virus.
Ook kan het zijn dat lsass wel degelijk niet gevonden word omdat de naam de extentie .old meegekregen heeft.
Ook dit kan door malware worden veroorzaakt en geven beide dezelfde foutcode.
Daarom mijn voorstel de harde schijf in een andere pc te hangen en eerst te scannen op virussen.
Als het een infectie is komt na herstel het probleem snel terug.

Dit is zeer belangrijk op basis van de huidige info die verstrekt werd.

Daarna kan je en herstel overwegen adh van een bootcd

isass.exe is een virus, maar het zou me verbazen dat een virusscanner dit virus niet zou herkennen nadat het al zoveel jaren bestaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan