Windows 11 Is dit veilig en legaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je een windows 10 key? dan is er een gratis upgrade naar win 11. is die gekoppeld aan een microsoft account? dan wordt hij, hij het ingeven van je account gegevens, automatisch geactiveerd!
waarom éne kopen?
 
goede opmerking van je J.W. ....
*het is inderdaad zo dat men de Windows 11 enkel uitgebracht heeft voor de 64 bits systemen ... dus bij deze valt de verkoper al door de mand !
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Ik zou die niet gebruiken :)

Windows 11 is een gratis upgrade vanaf Windows 10. Dus heb je ooit Windows 10 pro geinstalleerd op dezelfde pc dan kan je deze gratis upgraden naar Windows 11 Pro. Wens je echter te upgrade van Home naar Pro dan moet je inderdaad een nieuwe sleutel kopen.

Je kan een Windows 11 activeren met een licentiesleutel van Windows 7/8 en 10, echter met die voorwaarde dat die sleutels daarvoor nog niet gebruikt zijn om een andere Windows te activeren. Doe je een cleane install op een pc of laptop die nog nooit is geactiveerd en je hebt geen ongebruikte licentie van Windows 7/8 of 10 dan moet je een nieuwe licentie Windows 11 kopen.
 
Ik zou die niet gebruiken :)

Windows 11 is een gratis upgrade vanaf Windows 10. Dus heb je ooit Windows 10 pro geïnstalleerd op dezelfde pc dan kan je deze gratis upgraden naar Windows 11 Pro. Wens je echter te upgrade van Home naar Pro dan moet je inderdaad een nieuwe sleutel kopen.

Je kan een Windows 11 activeren met een licentiesleutel van Windows 7/8 en 10, echter met die voorwaarde dat die sleutels daarvoor nog niet gebruikt zijn om een andere Windows te activeren. Doe je een cleane install op een pc of laptop die nog nooit is geactiveerd en je hebt geen ongebruikte licentie van Windows 7/8 of 10 dan moet je een nieuwe licentie Windows 11 kopen.

Mvg
Licentiepromo klantendienst
Ik heb het gevoel dat je reclame aan het maken ben voor uw winkel en ik heb ook het gevoel dat je niet eens weet hoe Microsoft Authenticator werkt en waarvoor het dient. In uw bericht staat naar waarheid Home 7,8,10 = Home 11 licentie en niet aan pro 11. Wat ik onderlijnd heb als je Windows installeert, dan kan je klikken op dat je geen licentiesleutel hebt. Na het installeren moet je uw Windows activeren en dat kan je ook met Microsoft Authenticator, tenminste als er een licentiesleutel van Windows 7,of 10 aan uw Windows account gekoppeld is. En ik heb dat gedaan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het gevoel dat je reclame aan het maken ben voor uw winkel en ik heb ook het gevoel dat je niet eens weet hoe Microsoft Authenticator werkt en waarvoor het dient. In uw bericht staat naar waarheid Home 7,8,10 = Home 11 licentie en niet aan pro 11. Wat ik onderlijnd heb als je Windows installeert, dan kan je klikken op dat je geen licentiesleutel hebt. Na het installeren moet je uw Windows activeren en dat kan je ook met Microsoft Authenticator, tenminste als er een licentiesleutel van Windows 7,of 10 aan uw Windows account gekoppeld is. En ik heb dat gedaan...
Was geen antwoord op Microsoft Authenticator vermoed ik, maar op de vraag in port #1.

Wat betreft Microsoft Authenticator; deze dient niet om Windows te activeren. Deze dient enkel voor MFA (multi factor authentication). Dus een extra stap om jezelf te authenticeren. Maw het inloggen veiliger te maken mbv je smartphone.
Het is best mogelijk dat u deze procedure (samen met die app) nodig gehad heeft tijdens het activatie proces online. Maar die app alleen staat volledig los van een Licentie activatie!

Niet slecht bedoeld, maar ik vrees dat u zelf niet weet waarvoor die app dient.
 
Ik heb via 2é hands reeds verschillende key's gekocht; tot op heden nog geen problemen met gehad. ik denk als u de reviews bekijkt van deze personen dat u wel kan inschatten of u een risico loopt of niet
 
Ja, dan kunt u toveren man! U kunt het niet uitleggen hoe het moet, maar u weet wel dat u er iets mee gedaan hebt (wat technisch onmogelijk is). Waar het product niet voor gemaakt is. En een nieuw gebruikers account aanmaken, daarvoor dient dit trouwens ook niet. Ik raad u aan om eens op te zoeken wat authenticatie is.
Nogmaal, het is best mogelijk dat u die authenticator app nodig heeft gehad tijdens het activatie proces. Maar met die app zelf kunt u geen licenties activeren.
Blijkbaar mag u wel iemand op de vingers wijzen (onterecht dan nog), maar wederzijds weet u dit niet te apprecieren blijkbaar. En nog te koppig ook om iets aan te nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan