Beste,
Heb onlangs vastgesteld dat mijn laptop zo traag was op internet
Heb een abonnement met proximus (go) zou normaal rond de 40 mb/s moeten downloaden
Heb de speedtest van proximus uitgevoerd (via hun site) en meet op mijn laptop een snelheid van 10 , dan 15 , max 20 mb/s
Heb de speedtest ook uitgevoerd met een smartphone (android) en daar kreeg ik een snelheid van 37 mb/s
Heb al de regels van proximus gevolf (geen tv, geen ander toestel enz..)
De laptops en smartphone werken via dezelfde freq 2,5 ghz denk ik
Mijn TV gaat via de 5 ghz
Iemand een idee waarom mijn laptop zo traag werkt??? Heb nog een andere laptop gebruikt maakt geen verschil is ook traag.
Heb al een virusscan en malware prog laten lopen, niks gevonden
CCleaner uitgevoerd
En toch geen verbetering in de snelheid
Iemand een idee waarom de laptops zo traag gaan , en de smartphone veel sneller (is toch hetzelfde accespunt en zelfd modem en zelfde freq)???
Dank bij voorbaat voor een tip,
Groetjes
Marcel
Heb onlangs vastgesteld dat mijn laptop zo traag was op internet
Heb een abonnement met proximus (go) zou normaal rond de 40 mb/s moeten downloaden
Heb de speedtest van proximus uitgevoerd (via hun site) en meet op mijn laptop een snelheid van 10 , dan 15 , max 20 mb/s
Heb de speedtest ook uitgevoerd met een smartphone (android) en daar kreeg ik een snelheid van 37 mb/s
Heb al de regels van proximus gevolf (geen tv, geen ander toestel enz..)
De laptops en smartphone werken via dezelfde freq 2,5 ghz denk ik
Mijn TV gaat via de 5 ghz
Iemand een idee waarom mijn laptop zo traag werkt??? Heb nog een andere laptop gebruikt maakt geen verschil is ook traag.
Heb al een virusscan en malware prog laten lopen, niks gevonden
CCleaner uitgevoerd
En toch geen verbetering in de snelheid
Iemand een idee waarom de laptops zo traag gaan , en de smartphone veel sneller (is toch hetzelfde accespunt en zelfd modem en zelfde freq)???
Dank bij voorbaat voor een tip,
Groetjes
Marcel