Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan de favorieten van windows internet explorer 11 niet meer benaderen. Zowel lezen als toevoegen is niet meer mogelijk. De favorieten staan onder C:\Users\Name\Favorites. Heb al van alles geprobeert, maar kom er niet uit.
hebben deze alle die in het vak vermeld staan " namen van groepen en gebruikers " het volledig beheer !
**je ziet in de onderstaande afbeelding : System , Qtex en administrator vermeld staan wel alle 3 hebben ze hier het volledig beheer .
doe de controlle eens .
Dank voor de tip. Ik gebruik firefox zelf, maar een deel van de familie geeft nog de voorkeur aan explorer. Als het niet lukt om de favorieten terug te zetten, zal ik de programma's laten kijken of er iets mis is.
Ik heb op het account waar de problemen zijn de melding: geen zoekresultaten gekregen. Op een ander account waar geen problemen zijn krijg ik gewoon de koppeling naar de map favorieten. Bij beide accounts is de mappenstructuur hetzelfde.
De map is een keer verplaatst geweest. Ik heb hem daarna opgespoord en weer terug gezet. Alles leek hetzelfde te zijn, maar toen is het probleem opgetreden.
Bij User Shell Folders hoort dit te staan %USERPROFILE%\Favorites
En bij Shell Folders hoort dit te staan. C:\Users\jouw gebruikersnaam\Favorites
Let op, ik heb mijn gebruikersnaam gewist met rood. Hier hoort jouw gebruikersnaam te staan !!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.