Status
Niet open voor verdere reacties.
zou willen overschakelen naar expl.10. Ik heb nu expl.9. Is dit aan te raden of zijn de verschillen te klein.
 
Waarom niet. Een webbrowser vernieuwen is hoofdzakelijk nodig om compatibel te blijven (of net niet ironisch genoeg) met de nieuwe technologiën en security aspecten. Het is dus niet echt een kwestie van "willen", maar meer van "moeten". Zeker op langere termijn.
 
Het is wel aan te raden om (voor zover het kan) naar Internet Explorer 10 over te gaan.
Ik zou het doen, omdat je dan ook meteen up-to-date bent wat Internet Explorer betreft.

Mocht ik er totaal naast zitten, vertel me dat dan a.u.b.
Maar misschien heb je wat aan dit bericht ;)
 
zelfs op win8 toont ie10 nog kinderziektes. liep vast. reageerde niet meer toen kreeg ik telkens foutmelding de pc starte automatisch terug op moest dat dan verzenden naar microsoft.
heb google chrome nu staan en geen problemen meer.als standaard ingesteld.
 
de IE10 heeft zeker nog een paar kinderziektes ...
zo werkt de enter toets niet op bepaalde site's ( enkel hier op pctuts (x) )
ben daarom ook tijdelijk over gestapt naar de FF maar zodra dit verholpen is gebruik ik de IE 10 weer .
 
ja en zijn er nog vele van die ziektes? ik dacht dat alle problemen van de baan waren maar tis minder waar.toen mijn pc gewoon opstond een hele tijd trouwens starte mijn pc opnieuw op met een foutmelding op mijn bureau stond uit het niets opeens thuisgroep als pictogram toen ik de details verzenden naar microsoft was ook tegerlijke tijd die pictogram verdwenen raar hee ook bij ie10 zijn er problemen.softwares die niet compitabel zijn met win8 .en bij het afsluiten van je pc deze word geforceerd afgesloten nog geene sec en poets staat af niet normaal.verder heb ik nog geen problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan