Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer we Internet Explorer openen via de startpagina Google.be, een opzoeking doen en dan één de gevonden websites aanklikken, kunnen we nadien niet meer terug naar de verschillende resultaten die door Google werden gevonden en is dit Google-tabblad verdwenen.
Kan iemand me meedelen hoe we dat terug naar de oorspronkelijke versie zetten ?

Mvg
Ikaros.
 
Internet explorer Win 7

Internet explorer Win 7

Mevrouw,

Mevrouw,
Het zijn niet de pijltjes bovenaan.

In de bovenbalk staat er dus normaal bv. de Google

Na het openen van één der voorgestelde oplossingen door Google komen normaal in die bovenbalk de achtereenvolgende sites die geopend worden of zijn. Maar de Google-zoekresultaten-balk komt niet meer terug te voorschijn, zodat een andere gevonden verwijzing van Google niet meer kan geraadpleegd worden en er dus opnieuw van in den beginne terug dient opgestart om een zelfde opzoeking te kunnen doen.

Zie de bijlage
Ashampoo_Snap_2014.01.26_14h22m53s_002_.png

Mvg

Ikaros
 
...ik veronderstel dat je verwijst naar de 'Google Toolbalk'? Als dat zo is, dan kan je die opnieuw installeren.
Zonder Google-zoekresultaten-balk valt toch ook te werken met rechts boven (default plaats) in de Favorieten het 'geschiedenis' tabblad te klikken en je krijgt ook een lijst met waar-je-geweest bent.

Hopelijk is dat door mij goed begrepen. In ieder geval ik gebruik de Google toolbalk al lang niet meer noch de lijst van IE geschiedenis. De Geschiedenis bij de Favorieten is zeker zo handig. Die over je schouder mee kijkt ziet dan niet waar jij allemaal geweest bent.
Mvg, | WW
 
Ik zou even niet weten wat u met de Google zoekresultaten balk bedoeld, maar misschien bedoeld u één van de werkbalken. Deze zijn te vinden bij Beeld / Werkbalken.
 
Ik zal nog even recapituleren :
IE start op met GOOGLE - zoeken.
We stellen een bepaalde vraag en we krijgen een reeks resultaten van Google.
We kiezen één van de gevonden resultaten.
Indien dat resultaat niet voldoet en je wenst te willen terugkeren naar de eerder door Google aangeboden resultaten.
Op geen enkele manier gaat dat zodat opnieuw Google-zoeken dient opgeroepen om terug naar de resultaten te kunnen geraken.

Hier staat kennelijk ergens iets uitgeschakeld maar wat ?

Mvg

Ikaros
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan