Status
Niet open voor verdere reacties.
O

oost69

Gast
Graag wil ik OpenOffice 3.1 installeren en steeds krijg ik de foutmelding:
Fout 1310 Fout bij het schrijven naar bestand: C:\ProgrammaData\Microsoft\Windows\Templates\soffice.odg
Controleer of u toegang hebt tot deze map.
Als ik nu naar deze map toega krijg ik de melding: C:\ProgrammaData\Microsoft\Windows\Templates is niet toegankelijk.
het systeem kan de naam van het bestand niet omzetten.
Ik heb al van alles geprobeerd o.a. eigenaars rechten al veranderd in zowel Administrators als Gebruiker maar de toegang tot de map blijft gesloten.
Mijn vraag is nu wat moet ik doen om deze map toegankelijk te maken. Ik gebruik Windows Vista Home Basic.
Mvg.
L.Oost
 
Tja dan heeft deze MS Word nog een beetje rommel achtergelaten, dat is waarschijnlijk de reden. Er bestaat een tooltje om dit op te kuisen. Hier verscheen al eens hier op de site onder archief 'microsoft office'???,'windows'???, de poster was nijltjetweety echt zeker ben ik niet van de naam.

Google naar office removal tool
 
Laatst bewerkt:
Misschien is de werking van 'Unlocker' u niet bekend? Hier een korte uitleg:

Ga naar: "C:\ProgrammaData\Microsoft\Windows\Templates", rechtermuis klikken, toverstaf van de unlocker nemen, dan kun je kiezen ts delete of unlock. Normaal komt deze map vrij.
 
Ja misschien ook een oplossing ipv soffi ce.odg maak je er soffi ce.old van. Indien je een vista gebruiker zijt, voer alles uit als administrator! We zijn benieuwd.
grtz.wivy
 
Sorry wivy ik denk dat we een comunicatiefout hebben ik bedoel dus de map C:\ProgrammaData\Microsoft\Windows\Templates. Wat jij voorstelt is een bestand van OO ,ik heb dit veranderd maar ook dat heeft niet geholpen.
mvg. oost
 
De eigenaar op mijn systeem is hier " systeem "
Ik heb als admin volledig beheer,
Ingelogd met mijn dagelijkse account heb ik enkel " lezen " en " lezen en uitvoeren "
Dat doet er dus niets toe.
Ga eens naar start en geef msconfig in.
Kijk eens bij de tab opstarten of daar iets staat van office (open of microsoft).
Vink dat uit en herstart de pc eens.
Het bestand is van open office.
deze zal nog iets van op de pc staan.
Ik denk niet goed verwijderd.
Ruim eens op met ccleaner en gebruik de tool eens om deinstalleren van dit programma.
Eventuele waarden verwijderen als deinstall niet werkt.
Opkuisen en herstarten.
 
Laatst bewerkt:
Beste nijltjetweety, dit zijn de microsoft onderdelen die ik via CCleaner zou kunnen deinstalleren, ik weet alleen niet wat verantwoord is en wat niet maar misschien heb jij een idee. Ik wacht op je antwoord.

Microsoftonderdelen.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan