Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees hier wel van de durvers hoe het verloopt en kijk naar de leuke filmpjes op YouTube hoe het eruit ziet, maar ik wacht wel af tot ik de update krijg naar windows 10.
Ja als er iets nieuwe is wil je het proberen hee, zo ben ik ook maar door tijdsgebrek nog niet de win 10 geprobeerd. Zal er wel eens van komen. Mijn raad is proberen zo leer je er uit.
Voor geïnteresseerde heb is getracht Android te installeren maar bleef hangen op de lege batterij.
je gaat hopelijk toch niet de Windows 10 preview als het hoofd besturingssysteem installeren ...!
de officiele versie Windows10 is nog steeds niet uitgebracht ... wat men aanbied via spotnet of uTorrents zijn nog steeds de preview versies !
*om nu een antwoord te geven op je vraag ..
indien je dus op een externe schijf een image (systeemkopie) bewaard en je maakt tevens ook de bijgaande opstart cd/usb stick aan dan kun je normaler wijze terug gaan naar de Windows 8.1
*ik zei normaler wijze omdat men soms problemen ondervind met het opstarten van een externe media en zeker indien er de UEFI en de Secure boot aanwezig is !
deze UEFI en Secure boot dient dan ook uit te staan wil je kunnen opstarten vanaf een externe media !