Skippy en anderen,
ik heb namelijk het volgende aan de hand, op een zekere dag stond mijn telefoon geheugen op 31 gig van de 32 gig vol, heb dan van alle app's de cach en ook van spotify leeggemaakt en van instagram.
Ik had direct meer plaats.
Ik dacht als ik dit altijd zo moet doen, wat een werk, ik zet er eens de ja CCleaner op, gebruikte hem en nog meer plaats vrij.
Je kent het programma als je een foto wil posten klik je op het plusje en kom je in je galerij terecht.
Daar waren al mijn thumbnails weg behalve van de recentelijk genomen foto's van na de cleaner.
Het zijn allemaal grijze vakjes, het is wel zo, als je op een grijs vakje klikt dan zie je de foto wel bovenaan staan en kan ik die zo posten
maar ik kan nooit meer dan 1 ter gelijkertijd posten, anders kon je er max 10 doen.
Weet jij als ik die thumbnails kan terugzetten, misschien via mijn gmail account waar die automatisch worden opgeslagen?
Is daar ergens een functie om die terug te zetten of kan ik via daar posten op instagram?
Of als ik nu instagram verwijder en terug installeer zouden die thumbnails er dan terug staan
ed