Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
In store blijven er 2 apps staan die niet volledig gedownload werden. Het gaat om 2 spelletjes Tetris. Normaal gratis. Het downloaden is gestopt over de helft. Nu blijven ze daar staan en hoe kan ik ze wegkrijgen.
Internet werkt zoals het hoort, maar de bestanden doen niet verder. Heropstarten en opnieuw zien,geeft aan dat er nog altijd 2 apps niet volledig zijn. Ze doen ook niet verder.
 
Ja, dat kan het best zijn. Maar zoals altijd.... hier zal wat tijd over gaan. Want ik zie hem ook niet wekelijks. Is best mogelijk dat die downloads daar blijven zitten.
De map downloads heeft die bestanden zeker niet staan.

Ik bedoel ook niet dat het in de map staat downloads. Als je naar je store gaat komt er bovenaan rechts een bolletje met een cijfer in en een pijltje naar beneden. Dus in je store blijft dat staan, niet in downloads.
 
Ik bedoel ook niet dat het in de map staat downloads. Als je naar je store gaat komt er bovenaan rechts een bolletje met een cijfer in en een pijltje naar beneden. Dus in je store blijft dat staan, niet in downloads.

Dat weet ik, ik bedoel maar dat je verwacht dat de downloads zouden in de map staan met de naam download. Niet dus......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan