In Bios of boot de cd rom station vernieuwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pctuts Helpforum - In bios de Bootvolgorde veranderen
Dit is ongeveer het enige draadje dat ik begrijpen of volgen kan.Ik heb een andere dvd station in mijn laptop zitten.De oude wordt nog steeds genoemd in de bios.Kunt ge daar iets typen.?De navigatie-toetsen werken daar alleen.
Asus L3500Tp met orgineel cd station ATAPI SD-R2212(ubuntu11.10).Nu zit er een Sony Optiarc AD-7543A in.
Alles zo laten wegens mogelijke crash of met veel moed iets bijleren?
 
Er moet niets getypt worden. Ga in de bios op de cd rom staan en geef een enter om te laten zoeken. Meestal komt de nieuwe dan in de plaats te staan. Wordt meestal vanzelf herkend.
 
Dank voor de info.Weeral pech,die schoonmaak is niet hetzelde als XPhome.Hij veegt alles van tafel.Bij geschiedenis zie ik 2 pagina's rode kruisjes staan.Herinstalleren vind ik niet.Ergens vond ik ppa-purge.Geinstalleerd maar mss te laat.Een update heb ik dan maar gedaan.F*cking world.(lachen)
Men kan beter in bed blijven liggen
 
Laat het maar vriezen buiten.Bij Synaptics Pakketbeheer kun je Systeem bijwerken aanklikken.Dan komt er veel terug goed van de agressieve schoonmaak(Janitor).
Ik had wat drivers gedownload van ASUS L3TP.Uitpakken of installeren zal volgens de goesting van de laptop zijn.De ondersteuning van mijn laptop is gestopt in 2001.Ik zoek nog wel verder om de Optiarc op zijn plaats te krijgen.:smilie_pinoc:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan