Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben een trotse eigenaar van een iMac mid 2008 als ik het goed heb.
Mijn iMac was behoorlijk sloom en ik wou hem dus hardresetten, net als ik al eerder heb gedaan. Blijkbaar heb ik iets teveel verwijderd en nu start mijn iMac op met een map met een vraagteken erin die continu knipperd. Mijn officele apple toetsenbord was stuk dus ik heb een tijdelijke van mijn buurman geleend. Ik heb geprobeerd Command+R ingehoud te houden maar ik krijg geen reactie. Command+alt+R krijg ik ook geen reactie op. Ik heb mijn usb met osx klaarstaan en ingeplugd maar krijg helaas geen automatische reactie. Ik weet nu niks meer.
 
Daarnaast heb ik mijn iMac btw ook van mijn iCloud verwijderd, ik dacht dat die daarna zelf resetten of iets dergelijks. Hij staat nogsteeds in mijn ' zoek mijn iphone ' met daaronder 17 sep. 2016 02:02 gewist.
 
Wat heb je nu precies gedaan ?
Alleen een harde reset of heb je iets teveel verwijderd?

Het is nooit verstandig om aan een besturing je gaan klooien en dingen verwijderen. Als je dit laatste gedaan hebt is het beste om de besturing er opnieuw op te zetten. Probeer dan wel alle belangrijke data te backuppen zodat deze weer terug te zetten is.

Vroeger met een oude Mac werkte het vaak om tijdens het opstarten de command toets en de C toets ingedrukt te houden. Kan ook zo zijn zijn dat dit werkt als hij al opgestart is, ik weet het niet meer.
Maar als ik me niet vergis verschilt dit ook weer per Os versie.

Anders zou ik Google eens gebruiken om te zoeken hoe jouw Os versie er opnieuw op te zetten is.
Hier heb je wat toetscombinaties voor versie 10 http://www.appledesk.nl/misc-info/toetscombinaties-os-x.html
 
Ik heb teveel verwijderd, alle toetsencombinaties werken helaas niet. Enige die reageert is command dan kom ik uit op opstartbeheer maar ik moet helaas een wachtwoord intoetsen. Helaas is mijn iMac van marktplaats en werkt het nummer niet meer van de persoon en kan geen informatie vinden meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan