Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 9194
verborgen mappen staan op. Systeem herstel afgezet, en opgezet...
Niks helpt : die map staat er bij mij niet op, en toch krijg ik als ik hem scan een paarmeldingen van virussen.
Ik heb 5 verborgen mappen op mijn C schijf , maar die "system volume information" niet
dat is het gekke : ik gebruik malmwarebytes, en laat mijne pc scannen, en dan geeft mijnen AVG de melding dat er virussen zijn. ( Malware bytes geeft niks ) en AVG zegt dan dat die in system volume... staat, maar die heb ik niet ( niet gewoon of verborgen, ) en de system restore staat op voor de c schijf, dus zou hij daar moeten staan.. ( op de andere harde schijven staat er ook gene : maar daar staat de system restore van af.)
Verleden week gaf ( omdat die malware bytes de hele schijf door " rammelt" ) mijnen AVG 3 virussen, en nu zijn er dat 6 geworden, ik klik alle verwijderen aan, en als ik met den balk schijf in die avg ( venster is wat te klein daarachter staat dan : bestanden niet gevonden.
om te weten waar deze folder staat dien je via je configuratiescherm ...mapoties ...weergave..
het vinkje aan te zetten bij " verborgen bestanden , mappen of stastions weergeven "
maar wees voorzichtig dat je niets verwijderdt wat niet mag verwijderdt worden !!!!!
tevens moet het vinkje uitstaan bij " de regel er onder ** niet weergeven )
klik dan op toepassen en ok ...