Opgelost Ik kan de nieuwe browser Microsoft Edge Chromium niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

janmolenaar

Steunend lid
Vip Lid
hallo beste vrienden,
Na een crash van mijn HP-laptop en herinstallatie van het geheel heb ik problemen met het installeren van de nieuwe browser van Microsoft (Edge Cromium). Als ik het installatie bestand heb gedownload van de Microsoft server en het bestand als administrator wil installeren start deze wel maar geeft als vervolg aan dat ik updates van windows 10 moet installeren. Ik werk met windows 10home en heb de laatste updates verwerkt, Zie de bijgaande screenshots van mijn pc.
Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
Graag uw expertise en oplossingen indien mogelijk
k
Schermopname (1).png

Bijlagen

• Schermopname (2).png
    Schermopname (2).png
    164.6 KB · Weergaven: 151
  • Schermopname (3).png
    Schermopname (3).png
    178.4 KB · Weergaven: 158
ik weet niet vanwaar jij deze op haalde maar de edge chronium download je best enkel vanaf hier .. https://www.microsoft.com/nl-nl/edge?form=MA13DE&OCID=MA13DE
*tevens wil ik je er wel op wijzen dat jij dus de laatste versie Windows 10 18363.815 gebruikt m.a.w. is dan ook al de nieuwste edge chronium aanwezig en dien jij deze niet nog eens op te halen .

Heb ik al verschillen keren gedaan maar werkt niet, kom niet verder dan eerder gemeld probeem.
Waar ik wel ook tegenaan liep met het zoeken naar een oplossing is de volgende melding

Probleem met BITS-service : De aangevraagde service is al gestart. Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp.
Kan dit de oorzaak zijn?

Heb ik al verschillen keren gedaan maar werkt niet, kom niet verder dan eerder gemeld probeem.
Waar ik wel ook tegenaan liep met het zoeken naar een oplossing is de volgende melding

Probleem met BITS-service : De aangevraagde service is al gestart. Typ NET HELPMSG 2182 voor meer hulp.
Kan dit de oorzaak zijn?

Beste hulpgevers,
Helaas heb ik van jullie geen afdoend antwoord gekregen, jammer, maar geen man overboord.
Inmiddels mijn hulp gezocht bij de Microsoft helpdesk/ondersteuning.
probleem is opgelost, Hoe?
Naar aanvankelijk eerst de problemen te zoeken bij de Edge Chromium, bleek dat dat niet werkte. Na veel zoeken bleek dat het systeem belangrijke corrupte onderdelen bevatte die niet zo te repareren waren,
Vanuit de helpdesk is toen als enige en 99% gegarandeerde oplossing ingezet. Een herinstallatie van het windows system 'In place' met behoud van alle persoonlijke bestanden en geïnstalleerde programma's en onderdelen. Dit is gelukt en ik kon de 'nieuwe Edge' gewoon weer installeren. Dus eind goed, al goed. Fantastische hulp en nog gratis ook. Ik ben blij dat het gelukt is met deze hulp. Dus je ziet maar dat verder vragen altijd zin heeft.
Met dank ook aan jullie, die ook hun best hebben gedaan om hulp te bieden, ik blijf jullie steunen en waardeer de site heel erg.

Wat mij betreft mag er een slotje op
Met hartelijk groet,
Jan Molenaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan