ik heb nog een Computer forum gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja daar ben ik ook lid van maar zit meestal hier op pctuts hoor de oplossingen zijn hetzelfde dat ze hier voorstellen
 
ik was eerder onder de naam rope bekent daar , maar werd er geband ...
de huidige naam houw ik voor mezelf nu ...
 
Er zijn vele computerforums.
Op een aantal was ik actief en in het bijzonder op één zelfs zéér actief.
Zoals je in mijn profiel kunt lezen heb ik aan deze laatste een hele grote kater overgehouden. Ik geef hier geen naam, maar is in mijn profiel te vinden.

Op dit moment ben ik alleen nog maar actief op een groot Amerikaans computer forum en natuurlijk op Pctuts.

Iedereen is vrij in de keuze om computerforums te bezoeken of te kiezen om vragen te stellen. Dit is een individuele keuze.

Wat ik aan Pctuts zo bijzonder vind is het sociale karakter dat als een soort van familie aanvoelt. Daarom voel ik me hier op m'n plaats bij dit Belgisch hulpforum. Ik heb bemerkt dat ik daar behoorlijk gevoelig voor kan zijn.
Het is tevens mijn streven om deze kwaliteit te bewaken.
Blaaskaken die iemand onderuit halen of proberen te trappen bestaan overal en daar heb ik nu juist zo'n hekel aan.
Van mij hoeft er geen ander Nederlandstalig forum te bestaan, ik kom er zelden meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik was eerder onder de naam rope bekent daar , maar werd er geband ...
de huidige naam houw ik voor mezelf nu ...

naarmate je een dagje ouder wordt, wordt je wijzer dit is een algemene regel!
 
Pluis helemaal mee eens.
Ik heb het zelfde gevoel,snelle respons bij problemen,en erg sociaal.
Ben blij met deze forum.
Heb ook veel geleerd met mijn pc problemen hier.
MVG Fred
 
Ik ben daar ook lid ;)

Ik ook met inmiddels bijna 90 accounts, maar ik kom er op dit moment zelden.

Je kent me inmiddels, ik ben de goedheid en ruste zelve. Totdat mij onrecht wordt aangedaan en dan springen al mijn haren overeind.
Ik heb er inmiddels 3 permanente Ban's opgelopen omdat ik altijd en zo ben ik dan ook weer zeg wat ik denk. En mijn mening is nog steeds dat ik het bij het rechte eind heb of eigenlijk had.
Maar Ban's doen mij niets. Ik bezit misschien wel 2000 middelen om op een website te kunnen blijven komen en registreren.

Sinds enkele weken volledig en definitief ben ik met de stakkers gestopt. Prutsers zijn het. Een ander woord heb ik er niet voor.

Maar ik zal je iets verklappen, ook op Pctuts ben ik ( ik geloof iets van 2 jaar geleden ) tegen een definitieve Ban aangelopen toen ook al als medewerker. Ik was het er totaal niet mee eens dat dit toen gebeurde.
De reden moet je maar aan de beheerder van dit forum vragen als je daar in geinteresseert bent, maar dat ik voor 200% terug ben en er helemaal weer voor ga zegt denk ik alles.
Misschien vind je nog wel eens wat oude berichten van mij zoals deze: Klikkerdeklik
De Poster hiervan is Pctuts, omdat dit de verzamelnaam is voor verwijderde leden.

Dat is soms wel weer eens een nadeel met mij dat ik door het enthousiasme wordt verblind en daardoor een eigen weg in sla. Een weg die, en nou spreek ik uit 55 jaar ervaring uiteindelijk zo ongeveer altijd de goede weg blijkt te zijn.


Ik ben er nooit kwaad om geweest dat ik volledig uit het team gezet ben, maar wel verdrietig, anders was ik nooit terug gekomen.

Mijn instelling is en blijft altijd: Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn instelling is en blijft altijd: Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt
hier heb je gelijk in , tevens zijn we mensen en ook die kunnen fouten begaan ! waaruit we hopelijk ook iets van op steken ...

ps : ik heb juist weer gedaan met een nieuwe film te voorzien van de nederlandse ondertiteling ...
het betreft de film met de titel ..
" werewolf ..the beast among us "
deze word beschikbaar gesteldt via spotnet ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan