Ik ben een nieuw lid en weinig ervaring met forums

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben een nieuw lid en heb weinig ervaring met forums dat vind ik eng bang mezelf belachelijk te maken heb toch veel ervaring in de automatisering(commercieel). Ben nu een dagje ouder en kan het niet snel genoeg volgen. Ik probeer het toch en lees met veel interesse alle berichten. ga zo door! regards joop
 
Welkom Joop ,
De bedoeling van fora is aan wie nog niet de nodige ervaring heeft , de kennis die de andere leden reeds hebben te delen met leden die nog de nodige ervaring moeten opdoen .
Dus schiet je vragen die je eventueel hebt maar af , er zal vrijwel zeker iemand zijn die ze kan beantwoorden .

mvg vdalex
 
Welkom Joop , en niet verlegen zijn, zelfs de grootste geleerden leren elke dag nog bij.
 
Zijn we niet allemaal begonnen met geen ervaring? Maar iedereen heeft in zijn leven de weg van zijn interresses gevolgd. Komen op latere leeftijd nieuwe interresses bij, dan is dat alleen maar positief. Belangrijk is dat wij met zijn allen mekaar hier mogen helpen om van elkaar iets op te steken. Zelfs de slimsten hier op het forum kennen zeker ook niet alles maar met zijn allen weten we heel veel. Dus geen probleem zelfs als ge van Uzelf denkt U belachelijk te maken. Maar dan zal je waarschijnlijk de enige zijn die dat vind. Zeker weten dat ge IETS weet dat wij NIET weten. O ja, voor ik het vergeet, ook welkom van mij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan