Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
download pagina

iDailyDiary is gratis software om een dagboek in bij te houden.
Het kan echter ook voor andere toepassingen worden ingezet. :applaus:

De software leent zich er namelijk uitstekend voor om dagelijkse aantekeningen in bij te houden.
Zo kun je het bijvoorbeeld gebruiken als hulpmiddel om alles rond de voortgang van een
project vast te leggen.

Je kunt in iDailyDairy meerdere dagboeken, en dus ook meerdere projecten bijhouden,
je kunt afbeeldingen en hyperlinks in de teksten opnemen,
en je hebt de beschikking over tal van opmaakfuncties.

Je kunt de pagina's zelfs exporteren naar HTML, en dus ook op internet publiceren. :p

Natuurlijk is ieder dagboek te beveiligen met een slotje. Niet alleen is er een wachtwoordbeveiling,
maar de teksten worden ook versleuteld zodat ze ook niet op een andere manier te benaderen zijn.

Kortom dagboeksoftware met onverwachte mogelijkheden, die ook nog eens Nederlandstalig is. (y)

attachment.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo beste mensen,

Graag wat hulp, aub.

Een jaar of 2 geleden downloadde ik deze gratis dagboek. Ik ben er heel tevreden over. Is zeer overzichtelijk en zeer gemakkelijk in gebruik.
Maar nu mijn probleem en mijn vraag.

Het dagboek is gedownload op mijn oude pc (XP). Ik kocht mij onlangs een nieuwe pc met Windows 7.
Graag zou ik mijn dagboek van de ene pc naar de andere willen overzetten MET inhoud, uiteraard.
Kan mij iemand zeggen hoe ik dat kan doen.
Moet ik op de nieuwe pc het programma downloaden? en kan ik dan alles overbrengen bvb via usb? Zou jammer zijn als ik alles zou kwijt zijn.

Hopelijk kan iemand mij een gouden tip geven.

Thx.
 
Beste, Installeer het programma op je W7 pc en kopieer uit je XP pc uit de map program files waar de iDailyDiary bestanden staan de volledige map.
Overlap die map op dezelfde plaats in je W7 pc.Zo zou het moeten lukken ;-) Suc6

Hallo beste mensen,

Graag wat hulp, aub.

Een jaar of 2 geleden downloadde ik deze gratis dagboek. Ik ben er heel tevreden over. Is zeer overzichtelijk en zeer gemakkelijk in gebruik.
Maar nu mijn probleem en mijn vraag.

Het dagboek is gedownload op mijn oude pc (XP). Ik kocht mij onlangs een nieuwe pc met Windows 7.
Graag zou ik mijn dagboek van de ene pc naar de andere willen overzetten MET inhoud, uiteraard.
Kan mij iemand zeggen hoe ik dat kan doen.
Moet ik op de nieuwe pc het programma downloaden? en kan ik dan alles overbrengen bvb via usb? Zou jammer zijn als ik alles zou kwijt zijn.

Hopelijk kan iemand mij een gouden tip geven.

Thx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan