Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik al mijn berichten verwijder en ik klik rechts onder op de 3 puntjes dan zie ik onder "zoeken" toch nog berichten staan die ik zou willen verwijderen. Waar zijn die opgeslagen en hoe verwijder ik ze ?
 
Als ik al mijn berichten verwijder en ik klik rechts onder op de 3 puntjes dan zie ik onder "zoeken" toch nog berichten staan die ik zou willen verwijderen. Waar zijn die opgeslagen en hoe verwijder ik ze ?

Kan je me iets meer info geven, screenshot bv zou ook een niet te versmaden optie kunnen zijn. Want zo kan ik dit ook helaas niet weten. Zijn die berichten bv niet beveiligd tegen verwijderen? Dit is namelijk mogeijk in Android. Ze staan daarom niet op een andere plaats, maar zijn gewoon beveiligd tegen verwijderen. Daar denk ik nu het eerst aan.
 
Het zijn berichten die ik gekregen heb. Geen berichten die ik gestuurd heb. De raad die ik in de winkel kreeg : teruggaan naar de fabrieksinstellingen. Ben ik dan foto's en muziek ook kwijt ?
 
Het zijn berichten die ik gekregen heb. Geen berichten die ik gestuurd heb. De raad die ik in de winkel kreeg : teruggaan naar de fabrieksinstellingen. Ben ik dan foto's en muziek ook kwijt ?

Dat hangt ervan af waar die staan. Als je je foto's en muziek op een micro SD kaartje hebt opgeslagen ben je die niet kwijt, maar als dat op je intern geheugen staat dan wel. Indien dat op je intern geheugen staat, kan je dat dus best eerst overplaatsen naar je micro SD kaartje voor je terug gaat naar fabrieksinstellingen.
In de winkel zullen ze je er wel niet bij vermeld hebben dat je dit beter 3x na elkaar doet. als je dit 3x na elkaar doet heb je normaal alle fouten weggewerkt, wat met 1x soms niet lukt. De eerste keer duurt wel het langst. De volgende 2 keren gaan sneller.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan