Status
Niet open voor verdere reacties.

TonTon

Steunend lid
Vip Lid
te koop in perfecte staat , geen ènkel schrammetje , nog garantie tot 17 Augustus 2016...factuur aanwezig.
wegens aankoop 5 inch smartphone.
komt met usb lader voor computer of laptop (geen net adapter) , zie foto's
met lederen kwaliteits hoesje , originele doos nog aanwezig met handleiding maar geen oortjes wegens hygiëne
mag wel tegen elk aannemelijk bod.
Mvg,
Arnold.


Huawei y300 (1).jpgHuawei y300 (2).jpgHuawei y300 (3).jpgHuawei y300 (4).jpg
 
Huawei Ascend Y300

Inleiding:
Tonton, verkoopt deze mooie tweedehands smartphone, wat bied deze Huawei?

Scherm:
De Y300 heeft een 4” IPS LCD scherm van 4” met een resolutie van 800x480 pixels en heeft een 233PPI en is daarmee iets tussen een WVGA en een FWVGA scherm.
Het heeft een Scratch- resistant glass van uit eigen huis.

Camera’s:
De Y300 heeft ook 2 camera’s aan boord ,
Achteraan steekt een 5MP camera met een LED flitser en bied ondermeer autofocus en Geotagging.
De frontcamera is een VGA camera.

Chipset:
De Y300 heeft een kloppend hart van Qualcomm Snapdraggon De S4 Play in Dual core configuratie geklokt op 1GHz Cortex A5 met een Adreno 203. Dit alles word ondersteunt door 0,5GB RAM en heeft 4GB intern geheugen dat uitbreidbaar is tot 32GB door middel van een micro SD kaartje.
Uit de doos draait dit toestel op Android 4.1 ( Arnold kan je vertellen wat het huidige besturingssysteem is)

Batterij:
De Y300 heeft een verwijderbare 1730mAh sterke Li-Ion batterij meegekregen.

Specificaties:
Voor verdere vragen u wenden bij tonton.
 
@CVE : dankuwel ;)

Oh, als het maar dat is. Dat is in een paar minuten geklaard hoor. Verkoopt hopelijk gemakkelijker. Ik moest geen inleiding gaan uitpluizen van verschillende sites in het engels he om dit te maken.
 
ik denk aan 25 € , is dat goed of teveel ?

Misschien komt hij wel deze kant op. Mijn kids hun telefoon is aan vervanging toe en we gaan er nog eens over nadenken. ze hebben nu een Samsung Galaxy mini en dat is voor hun kinderpollekes eigenlijk groot genoeg (3,5"), maar misschien dat we deze toch wel mooie Smartphone wel overwegen. Nieuw kost hij bij coolblue nu 89€.
 
Als hij weg is, is hij weg. Mijn vrouw is nu niet thuis, dus kan ik het haar niet vertellen. Ik ben thuis met mijn hernia, vandaar dat ik zo snel kan reageren. Ik denk dat ze binnen een uur of 3 wel thuis zal zijn. Allez wel eerder, maar dan is het dansles van mijn zoon en ik wil nu ik eens thuis ben wel eens mee gaan kijken natuurlijk. Hun telefoon gaat nog, dus is het niet zo een probleem als hij verkocht is aan iemand anders. Voor 25€ is het een ok prijs en ik weet vanwaar hij komt. Dat maakt wel wat uit natuurlijk. Ik hou u wel op de hoogte Arnold.
 
Dat is inderdaad een Custom Rom dus op eigen risico.

ja en je moet het eens proberen te downloaden via de link die je opgeeft : je moet je dan eerst op een van de 6 mogelijkheden "inschrijven" , je mail en tel nummer doorgeven enz..
ben er niet verder op ingegaan , betrouw dat niet..
maar als de Huawei y300 niet verkocht raakt (ziet er naar uit) dan ga ik toch eens proberen om er een custom rom op te zetten , in het slechtste geval ben ik dan 25 € kwijt (is de prijs die ik vraag voor het toestel + hoesje , voor minder gaat ie echt de deur niet uit !).
dan kan ik wat gaan "experimenteren" (lachen)
 
ja en je moet het eens proberen te downloaden via de link die je opgeeft : je moet je dan eerst op een van de 6 mogelijkheden "inschrijven" , je mail en tel nummer doorgeven enz..
ben er niet verder op ingegaan , betrouw dat niet..
maar als de Huawei y300 niet verkocht raakt (ziet er naar uit) dan ga ik toch eens proberen om er een custom rom op te zetten , in het slechtste geval ben ik dan 25 € kwijt (is de prijs die ik vraag voor het toestel + hoesje , voor minder gaat ie echt de deur niet uit !).
dan kan ik wat gaan "experimenteren" (lachen)

Nog niet panikeren maat.
Hij staat nog maar een dag te koop.
Het is er hier nog niet van gekomen om erover te praten. Mijn vrouw is alweer weg. Maar het komt er nog wel van. Misschien komt hij wel hierheen. Als je een custom Rom installeert, zou ik betrouwbaardere bronnen aanmeten zoals XDA forums of needrom.com.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan